Gravidklær

Skjønner hva du mener, de er jo ikke like behagelige som tights - men syns de er behagelige nok til jobb feks. De har noen modeller som heter before and after, som går under magen - har du prøvd de?
Nei, de har jeg ikke prøvd! Kan jo høres ut som det er bedre! Det er den kanten jeg ikke klarer alltid.. er så sensitiv på magen noen dager at alt som strammer må av :woot: Skal sjekke de ut :)

Kan virkelig anbefale disse løse buksene, har en i mørke grå og en i svart. Den er løs, høy i livet og behagelig spesielt Over magen.

Vedlegg

• IMG_3309.png
    IMG_3309.png
    523,1 KB · Visninger: 24
Kan virkelig anbefale disse løse buksene, har en i mørke grå og en i svart. Den er løs, høy i livet og behagelig spesielt Over magen.
De så veldig behagelig ut! :) Lurer på om jeg hadde noen sånne, men som var knelange, forrige svangerskap! Bodde stort sett i de! :joyful: Tror jeg må en tur på Cubus! :)

Disse har jeg også kjøpt flere av i svangerskapene, geniale både i svangerskap og på barsel, så en ble lagt i fødebagen i dag :) Funker forsåvidt like fint etter svangerskap og barsel også :D

Back
Topp