Gravidklær

Noen som har tips til hvor man kan finne gode gravidklær i butikk eller på nett? :happy:
Jeg lurer på det samme. Spesielt Bukser og shortser synes jeg er vanskelig. Mye dårlig. Akkurat nå,vår og sommer, så fungerer mange av de vanlige klærne,men blir verre på høsten
 
Jeg lurer på det samme. Spesielt Bukser og shortser synes jeg er vanskelig. Mye dårlig. Akkurat nå,vår og sommer, så fungerer mange av de vanlige klærne,men blir verre på høsten
Jeg føler jeg har lett «over alt» etter en HVIT kort tights/leggings som når over magen! Finner bare lange svarte, og det er såååå varmt o_O
 
Jeg føler jeg har lett «over alt» etter en HVIT kort tights/leggings som når over magen! Finner bare lange svarte, og det er såååå varmt o_O
Ja det er ikke akkurat det beste utvalget til oss vordende mammaer :smiley-ashamed004 Har du søkt på nett også?
 
Jeg kjøpte en hel Haug med klær i går på nette, prøvde på i butikken først. Fant masse fine løse tynne bukser og kjoler, samt digg sykkelshorts under kjoler(Lindex) på hm og Lindex. Kjøpte lin shorts på KappAhl som er løs. Kan sende bilde av klærne for interesserte.
 
Zalando! Bruk søkeord som «maternity» «mama» etc. i søkefeltet under merker, så kommer det opp de som har egen kolleksjon for mammaklær :)
 
Back
Topp