Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på det samme. Spesielt Bukser og shortser synes jeg er vanskelig. Mye dårlig. Akkurat nå,vår og sommer, så fungerer mange av de vanlige klærne,men blir verre på høstenNoen som har tips til hvor man kan finne gode gravidklær i butikk eller på nett?![]()
Jeg føler jeg har lett «over alt» etter en HVIT kort tights/leggings som når over magen! Finner bare lange svarte, og det er såååå varmtJeg lurer på det samme. Spesielt Bukser og shortser synes jeg er vanskelig. Mye dårlig. Akkurat nå,vår og sommer, så fungerer mange av de vanlige klærne,men blir verre på høsten
Ja det er ikke akkurat det beste utvalget til oss vordende mammaerJeg føler jeg har lett «over alt» etter en HVIT kort tights/leggings som når over magen! Finner bare lange svarte, og det er såååå varmt![]()
Har du søkt på nett også?Har sett slike på zalando i lyse fargerJeg føler jeg har lett «over alt» etter en HVIT kort tights/leggings som når over magen! Finner bare lange svarte, og det er såååå varmt![]()
Ja mest på nett egentligJa det er ikke akkurat det beste utvalget til oss vordende mammaerHar du søkt på nett også?
fant en veldig god shorts i dag da på en sportsbutikk - fjellreven sin Abisko skort.. høyt nok liv og satt veldig pent siden det er ett lett skjørt utenpå

Kjøpte denne kjolen på salg i sommer og har bodd i denne, så behagelig kjole man kan bruke både hjemme og ute. Kan til å med amme med den, når den tid kommer Buksene er også gull, elsker disse løse buksene fra hm.

Føler det eneste som er behagelig nå er en gravid tights jeg kjøpte på HM. I treningsstoff.. alt annet er ubehageligKjøpte noen på Temu nå men der er strikken oppe ubehagelig..
Er ikke sånn kjempe glad i å gå i kjoler så jeg kjenner jeg gruer meg til siste innspurt mtp klær… med forrige fødte jeg i juli og da var kjoler ok. Men nå må jeg jo ha strømpebukser og alt mulig greier under og jeg hater bulker og klumper og streker etter søm…
Føler meg fort for stor hvis alt skal være posete og løst, men orker heller ingenting som strammer over magen![]()

Ja, strømpebukse er ikke helt min tingBare tanken på strømpebukse![]()

Ja, strømpebukse er ikke helt min tingKan sitte i maks 10min så klør det så fælt på rumpen at jeg blir gal
Tights og strikkegensere blir nok en greie her også!![]()
grøsser av tanken på pier robert ullstrømpebukse fra daglivarebutikken....Enig!!Jeg får også den kløingengrøsser av tanken på pier robert ullstrømpebukse fra daglivarebutikken....

Har kjøpt to stk denne gangen. Syns de har endret på de fra forrige svangerskap og likte bedre de som var før.. er noe med det som går oppover magen som er anderledes og så syns jeg «kanten» der jeans stoffet stopper og det som går over magen begynner, er for stiv på en del modeller… mulig jeg bare er kresen men føler at hvis de skal være behagelige så blir de for store..Syns H&M har flere fine jeans.
og så lurte jeg på å prøve en av de buksene de har som ikke er jeans men som allikevel er skinny. De ser veldig gode ut Skjønner hva du mener, de er jo ikke like behagelige som tights - men syns de er behagelige nok til jobb feks. De har noen modeller som heter before and after, som går under magen - har du prøvd de?Har kjøpt to stk denne gangen. Syns de har endret på de fra forrige svangerskap og likte bedre de som var før.. er noe med det som går oppover magen som er anderledes og så syns jeg «kanten» der jeans stoffet stopper og det som går over magen begynner, er for stiv på en del modeller… mulig jeg bare er kresen men føler at hvis de skal være behagelige så blir de for store..
Men elsker trenings tightsen til HM-mama. Har den i svart og kjøper nok den grønne også for jeg kan ikke gå i den samme hele tidenog så lurte jeg på å prøve en av de buksene de har som ikke er jeans men som allikevel er skinny. De ser veldig gode ut
![]()