Gravidklær

Veromoda har fine mammaklær på nett. Kjøpte denne som var veldig behagelig (ville kjøpt samme str som du er nå):

Ellers har zalando mye fine mammaklær som egner seg til jobb.
Den der vero moda bukse har jeg også, sykt god og ser pen ut. Eneste minus- knærne strekkes ut litt fort. Har kjøpt en annen bukse hos dem som ikke har sånn mage innsats, men hele buksa er skyhøy. Den er ikke i nærheten like bra og behagelig..

Vet noen om noen fine dongeribukser som ikke har den stoffbiten på magen? Helst med stretch i sømmene elns og går til midjen?

Vet noen om noen fine dongeribukser som ikke har den stoffbiten på magen? Helst med stretch i sømmene elns og går til midjen?
Ikke akkurat svar på det du spør om, men det finnes slike forlengere med stoffbiter som kan settes mellom knappen og knappehullet foran på buksene. På lik linje med at det finnes forlengere for å ha i BH-festet :-) Genialt nå i «overgangene» :-)

Ikke akkurat svar på det du spør om, men det finnes slike forlengere med stoffbiter som kan settes mellom knappen og knappehullet foran på buksene. På lik linje med at det finnes forlengere for å ha i BH-festet :) Genialt nå i «overgangene» :)
Vet du hva det heter for noe? Eller hvor man kan kjøpe det? :angelic:

Jeg hadde ingen amme gensere, dro bare opp generen fra magen, mye bedre enn å bruke mye penger på dyre ammeklær :hilarious: da kan en jo bruke sine egne klær hele veien!
Og det settet så digg ut :D
Ja, jeg hadde en del ammegensere som jeg var veldig glad i. De brukte jeg hele svangerskapet+ ammeperioden med begge to. Jeg fikk jo to tette, så rakk liksom legge dem vekk :hilarious: De hadde plass til magen og man kunne dra til siden eller åpne en glidelås.

En del gravidklær på tilbud på Zalando nåå. Kommer nok til å bestille denne joggebuksa i løpet av kvelden :angelic: Ser veldig behagelig ut: https://www.zalando.no/anna-field-mama-joggebukse-black-ex429b00q-q11.html

Jeg ser på det settet her, men det sitter litt inne å kjøpe en gravidgenser som jeg ikke kan bruke til amming etterpå :smiley-ashamed004 Billig da!
Takk for tips dere, begge deler bestilt :smiley-ashamed004

Ja, jeg hadde en del ammegensere som jeg var veldig glad i. De brukte jeg hele svangerskapet+ ammeperioden med begge to. Jeg fikk jo to tette, så rakk liksom legge dem vekk :hilarious: De hadde plass til magen og man kunne dra til siden eller åpne en glidelås.

En får gjerne noen favoritter som er enklere å amme i ja, håpe du finner noen nye nå! Får starte med noen lette sommerklær :hilarious:

En får gjerne noen favoritter som er enklere å amme i ja, håpe du finner noen nye nå! Får starte med noen lette sommerklær :hilarious:
Det er fordelen :hilarious:

Veromoda har fine mammaklær på nett. Kjøpte denne som var veldig behagelig (ville kjøpt samme str som du er nå):

Ellers har zalando mye fine mammaklær som egner seg til jobb.
Jeg bruker M/L i poptrash buksene fra veromoda, usikker på hvilken str jeg bør velge da

Hvilke gravid strømpebukser bruker dere? Altså sånne nylon strømper. Jeg brukte fra Lindex i forrige graviditet, men jeg syns ikke de var sååå gode. Trenger noen som man ikke må presse seg inn i! Husker ikke hvilken str jeg hadde forrrige gang, men sikkert XL

Back
Topp