Gravidklær

Jeg synes alle andre jeg forsøkte sist svangerskap var av enda dårligere kvalitet å brukte da kun lindex sine:)

Så bra! Kanskje greit å teste ut da, er de lave i livet? Ser noen skrive det :shy:

Så bra! Kanskje greit å teste ut da, er de lave i livet? Ser noen skrive det :shy:
Synes ikke de jeg hadde var det :happy090 men sltså de kan jo ha endter design, er 5 år siden jeg kjøpte. Men jeg brukte de i hele graviditeten og har de enda, dro de fram nå igjen og hat brukt de, jeg er 170 og får liksom dratt de helt opp til brystene omtrent om jeg ønsker.

I går krøp jeg til korset og henta frem gravidbuksene. Tror jeg legger vekk de vanlige buksene mine nå, er lei av strikken i livet :hilarious: Om alt fortsatt er bra på ultralyd om 11 dager handler jeg nok litt mer klær. Ganske vanskelig å kle seg om dagen:bag:

Synes ikke de jeg hadde var det :happy090 men sltså de kan jo ha endter design, er 5 år siden jeg kjøpte. Men jeg brukte de i hele graviditeten og har de enda, dro de fram nå igjen og hat brukt de, jeg er 170 og får liksom dratt de helt opp til brystene omtrent om jeg ønsker.

Høres bra ut! Takk :D da prøver jeg!

I går krøp jeg til korset og henta frem gravidbuksene. Tror jeg legger vekk de vanlige buksene mine nå, er lei av strikken i livet :hilarious: Om alt fortsatt er bra på ultralyd om 11 dager handler jeg nok litt mer klær. Ganske vanskelig å kle seg om dagen:bag:
Det er frustrerende vanskelig! Idag og igår går jeg rundt i gravidtights fra HM og en genser. Ser dust ut, for den tightsen er mer en strømpebukse uten bein og det ser ut som om jeg har den på feil vei- med rumpa forran!

Det er frustrerende vanskelig! Idag og igår går jeg rundt i gravidtights fra HM og en genser. Ser dust ut, for den tightsen er mer en strømpebukse uten bein og det ser ut som om jeg har den på feil vei- med rumpa forran!
Haha! Jeg har samme gravidtights tror jeg og skjønner akkurat hva du mener :hilarious: Var mye enklere forrige gang, da var det pandemi og jeg var sykemeldt før jeg hadde svangerskapspenger resten av svangerskapet. Nå må jeg ha noe ok å bruke hvertfall fem dager i uka:shifty:

Jeg er litt treg i tråden. Men de careless kjolene... de er så fine. Men jeg har ikke pupper og kløft. Så vet ikke om de er så fine uten det :nailbiting:.
Skulle hatt litt mer foran... :hilarious:

Last edited:
Noen som har noe tips / erfaring med klær som egner seg mer på kontor? Går kun med dongeri på fredager, så normalt finbukse og topp / bluse. Så oppblåst som jeg er allerede så begynner det bli vanskelig å finne noe passende i klesskapet :rolleyes:
Veromoda har fine mammaklær på nett. Kjøpte denne som var veldig behagelig (ville kjøpt samme str som du er nå):

Ellers har zalando mye fine mammaklær som egner seg til jobb.

Veromoda har fine mammaklær på nett. Kjøpte denne som var veldig behagelig (ville kjøpt samme str som du er nå):

Ellers har zalando mye fine mammaklær som egner seg til jobb.
Zalando har mye fint, ja! Jeg vil egentlig ikke kjøpe så mye enda, men jeg kjenner jo at må bare :smiley-ashamed004 oppblåst.no

Noen som har funnet en god ullstrømpebukse til ok pris som de også har i litt større str? :smiley-ashamed004

Back
Topp