Gravidklær

Sist klarte jeg meg veldig bra med en svart gravidjeans en blå (hm)+ gravidstrømpebukser(lindex), ellers brukte jeg bare vanlige klær under graviditet og etter graviditet, satset bare på klær som hadde et snitt som tålte en voksende mage. Så kjøpte litt nye bluser/tsjorter etc som passet bedre på voksende mage, men da har jeg fint kunne bruke de i etterkant også;-)

Bodde også i de Cubus buksene før og etter graviditeten og jeg har de enda snart 6 år etter de ble kjøpt, har blitt brukt omtrent ukentlig og vasket mye, de ser fremdeles veldig pene ut, imponert over kvaliteten deres.

Synes de er greie i størrelsen jeg da, passet den størrelsen jeg bestilte :)
Kjøpte du størrelsen du bruker som ikke-gravid eller går du opp så du har noe å vokse inn i? Jeg gikk opp 25 kg sist, så regner ikke med at jeg kan bruke samme tightsen hele veien, men kjedelig å gå opp en størrelse om jeg ikke trenger det på en god stund :hilarious:

Da har jeg anskaffa Cubus-buksa som ble anbefalt, men valgte modellen med vide bein:D Var skikkelig behagelig på.

Prøvde også denne: https://cubus.com/no/p/stacey-singlet-med-integrert-bh-svart-undertoy-bh-dameklar/7356045_F990
Virka sjukt nice med innebygd BH, så kjøpte den litt større sånn at den kanskje passer til etter fødsel (sjansespill, haha)xsmile6
Jeg har også den med vide bein! Den er behagelig. Men er den tenkt til bruk ute? Typ på jobb og lignende? Syns den virker veldig som en kosebukse og prøvde den med stramming rundt anklene i går, men ikke noe bedre den synes jeg. Gode og behagelige altså, men vet ikke om jeg kunne brukt den på jobb for eksempel?
Har bare en bukse til hverdags som passer for øyeblikket…litt kjedelig :bag:

Jeg har også den med vide bein! Den er behagelig. Men er den tenkt til bruk ute? Typ på jobb og lignende? Syns den virker veldig som en kosebukse og prøvde den med stramming rundt anklene i går, men ikke noe bedre den synes jeg. Gode og behagelige altså, men vet ikke om jeg kunne brukt den på jobb for eksempel?
Har bare en bukse til hverdags som passer for øyeblikket…litt kjedelig :bag:
Kommer an å hvor du jobber? Jeg jobber i bhg, jeg kan fint bruke cubusbuksa der
:hilarious:

Kommer an å hvor du jobber? Jeg jobber i bhg, jeg kan fint bruke cubusbuksa der
:hilarious:
Ja, helt enig i at den er innafor der! Jeg jobber på kontor og det er ikke noen kleskode her. Men jeg føler jeg må bruke «ordentlig» bukse, om det gir mening :hilarious: vi er som regel kledd med typ avslappa skjorte eller bluse og olabukse

Ja, helt enig i at den er innafor der! Jeg jobber på kontor og det er ikke noen kleskode her. Men jeg føler jeg må bruke «ordentlig» bukse, om det gir mening :hilarious: vi er som regel kledd med typ avslappa skjorte eller bluse og olabukse
Det blir noe annet :hilarious:

Det blir noe annet :hilarious:
Ja, jeg tror det. Jeg er vel den som bryr meg minst om klær, men føler det hadde blitt litt opplagt om jeg la om klesstilen helt :hilarious: Kanskje når jeg er åpen om graviditeten. For drømmen er jo å gå kledd i digge bukser:joyful:

Noen som har noe tips / erfaring med klær som egner seg mer på kontor? Går kun med dongeri på fredager, så normalt finbukse og topp / bluse. Så oppblåst som jeg er allerede så begynner det bli vanskelig å finne noe passende i klesskapet :rolleyes:

Noen som har noe tips / erfaring med klær som egner seg mer på kontor? Går kun med dongeri på fredager, så normalt finbukse og topp / bluse. Så oppblåst som jeg er allerede så begynner det bli vanskelig å finne noe passende i klesskapet :rolleyes:
Jeg har nettopp handlet inn litt høstkjoler som er litt «vide» i mage onrådet på zalando. Det er vanlige kjoler så jeg kan ha den lenge både i graviditet og etter, men de skjuler også magen litt, så bruker jeg bare strømpebukse/gravidstrømpebikse til;-)

Kjøpte du størrelsen du bruker som ikke-gravid eller går du opp så du har noe å vokse inn i? Jeg gikk opp 25 kg sist, så regner ikke med at jeg kan bruke samme tightsen hele veien, men kjedelig å gå opp en størrelse om jeg ikke trenger det på en god stund :hilarious:
Jeg kjøper den jeg bruker nå. Sist svangerskap gikk jeg opp 10-12 kg, mest på magen, så satser på det samme nå :hilarious:

Jeg kjøper den jeg bruker nå. Sist svangerskap gikk jeg opp 10-12 kg, mest på magen, så satser på det samme nå :hilarious:
Takk! Da kjøper jeg den str jeg bruker nå også, så får jeg heller gå opp en str etterhvert om jeg skal opp 25 kg denne gangen også :hilarious:

Elsker gravidtightsene til hn, å har ner eller indre brukt de siden jeg ble gravid med nr2. Dette er nr4 :hilarious:

Jeg vurderer å bestille meg Belle kjole fra Careless, men den koster jo 1000,- :dead: Men så er den gravidvennlig og ammevennlig:playful:

Hadde en del fra boob sist og var fornøyd. De kan også være ganske fine.
Buksene og strømpebuksene til hm har jeg fortsatt, ligger hos mamma tror jeg. Og en yogabukse i str høygravid som var helt fantastisk!
Har egentlig en del fortsatt som må gås gjennom når jeg føler meg trygg nok på det. Blir nye gravid- og ammetopper osv uansett fordi de var så slitne.
Hadde jo vinterbarn i nord så dette var helt klart favorittene;
Boob ull-ammegenser

Jeg vurderer å bestille meg Belle kjole fra Careless, men den koster jo 1000,- :dead: Men så er den gravidvennlig og ammevennlig:playful:
Jeg har 3 stk :smiley-ashamed004 synst de er verdt prisen! Skal kjøpe julekjolen også tenker jeg :joyful:Vurderer å selge en da fordi fargen ble feil til meg! :hilarious:

Jeg kjøpte en til 17 mai, digger den! Blir å kjøpe ny til jul tror jeg :shy:

Back
Topp