Gravidklær, rettere sagt bukse

Ballerinaen-b0lle2B

Betatt av forumet
Idag blei jeg lei av å ha det ukomfortabelt og føle meg som en klumsete «tjukkas», valgte å dra på H&M å prøve gravidbukser! Må bare si dette anbefales, for makan til fantastisk følelse av «velbehag» har jeg ikke kjent i vanlige klær på flere uker!! Selv om jeg idag kun er 10+0, er magen STOR ift hva den var før graviditeten.

Syns personlig ikke buksene var spesielt dyre, men var også heldig å finne et par på salg.

Skjønner det er omdiskutert dette siden det er så tidlig, men jeg velger å ha det komfortabelt, «tross alt»[emoji85]

Andre som har prøvd? Eller sitter det langt inne mtp usikkerheten så tidlig?

Jeg har liggende fra sist, og har brukt de flere ganger. Jeg har ikke sjans til å få på meg mindre vanlige bukser (som var litt trange fra før), så enten gravidbukser eller tights.

Har noen bukser som var bitte litt stor. Så har dem foreløpig. Men gravidbuksene er så gode på magen. Spesielt forhold til luft i magen og sånt. Presser ikke på de feile plassene

Har fra tidligere, og bruker dem inni mellom. Når jeg føler meg oppblåst, eller vil gå i noe finere enn slakke jokkebukser.
Fordi jeg skal til byen, eller møte familie :)

Jeg er 10+5 og kjøpte første gravidbuksene når jeg var i uke 6 :hilarious: Men jeg har for lite lange gensere og skjorter, så det er litt variabelt hvor ofte jeg kan bruke de. Hvis alle lange overdeler er på vask bruker jeg vanlige bukser med hårstrikk som extender i knappen, det funker også veldig bra! Da slakker buksa seg ut når man setter seg ned, liksom.

Jeg bruker ikke noe annet om dagen:-)
Mine egne bukser slutta å passe for 3 uker siden...

Hærlig respons! Godt å vite at jeg ikke er alene om å «kommet» dit[emoji23] Fantastisk åpenbaring hvertfall, ble nesten litt flirfull inni prøverommet[emoji87]

Mammabukser [emoji7]

Bruker foreløpig de buksene jeg har som er litt høye i livet. Da klemmer de ikke på noe ubehagelig sted [emoji4] vurderer å kjøpe inn noen strømpebukser med plass til voksende mage snart, kjoler er alltid digg å gå med, men ikke normale strømpebukser i lengden [emoji28]

Elsker!!! Gravidebukser...! Troe jaggu det blir noen på meg snart :p:p (7+4)

Skulle kjøpe meg noen nye i dag 11+4, men da hadde dem selvsagt ikke på det senteret lenger :o
Får ta det en annen dag.
Typisk at det ikke var mulig, og få tak i mens jeg hadde barnepass :(

Jeg har gått i bare kjoler og gravidbukser i ukesvis nå. Og jeg er bare rundt 8 uker. Å ha på noe som klemmer nederst på magen er helt skrekkelig, begynte å kneppe opp bukseknappen allerede før jeg fant ut at jeg var gravid.

Back
Topp