Gravidklær, rettere sagt bukse

Bruker foreløpig de buksene jeg har som er litt høye i livet. Da klemmer de ikke på noe ubehagelig sted [emoji4] vurderer å kjøpe inn noen strømpebukser med plass til voksende mage snart, kjoler er alltid digg å gå med, men ikke normale strømpebukser i lengden [emoji28]

Gravid strømpebukser er bare helt fantastisk!
Har brukt dem masse etter forrige svangerskap, da de ikke typisk «ruller nedover» slik andre lave strømpebukser har en tendens til å gjøre;)

Jeg begynte også med mamma bukser fra uke 8 pga ekstrem kvalme og ble enda dårligere når buksene presset på. Fantstisk herlig å slippe ut magen :) Noen som har tips til hvor man får kjøpt fine og gode mamma bukser? Bortsett fra HM :)

Mine har ikke rukket å bli pakket ned siden forrige svangerskap [emoji23] men prøver så godt det lar seg gjøre å bruke de enda! Kommer til å bo i gravidklær i flere måneder framover, så prøver så langt det går å bruke vanlige klær inntil videre [emoji23]

Oh! Igår gikk jeg bananas på mammaavdelingen på h&m igjen[emoji85] MASSE fint å prøve, vanskelig å velge hva jeg vil ha mest og ikke:b (vil jo ha alt!) Fantastisk følelse å gå på jobb idag med ny bukse og DIGG genser som passer[emoji108] Spennende å se hvor mye ulikt butikkene har inne også! +masse salg![emoji16][emoji122]

Jeg prøvde min første gravidbukse igår. Har ikke egentlig behov for den enda da en strikk i knapphullet duger på de trangeste buksene (13+4 idag), men jeg lo så godt at jeg måtte kjøpe den for å vise samboeren. Skal ta den på og dra ut for å stjele gresskar i helga tror jeg! Helt SJUKT hvor mye den strikken kan tøyes! :laughing002:laughing002

Innser at jeg må ut å kjøpe meg noen laaaaaaaange gensere den dagen det blir aktuelt å ta buksa ibruk da.. Strikken starter jo neddafor skambeinet, så det ser ikke spesielt intelligent ut med mine vanlige gensere som tydeligvis ikke er lange nok for HM. :P

Jeg prøvde min første gravidbukse igår. Har ikke egentlig behov for den enda da en strikk i knapphullet duger på de trangeste buksene (13+4 idag), men jeg lo så godt at jeg måtte kjøpe den for å vise samboeren. Skal ta den på og dra ut for å stjele gresskar i helga tror jeg! Helt SJUKT hvor mye den strikken kan tøyes! :laughing002:laughing002

Innser at jeg må ut å kjøpe meg noen laaaaaaaange gensere den dagen det blir aktuelt å ta buksa ibruk da.. Strikken starter jo neddafor skambeinet, så det ser ikke spesielt intelligent ut med mine vanlige gensere som tydeligvis ikke er lange nok for HM. :p

Ja, buksa avslører jo nesten graviditeten før magen gjør det om en ikke har lange nok gensere. :p Ene jeg har har også strikk som kan tøyes veldigveldig mye. Kjøpte gravidbukse fra stormberg sist, og den egner seg ekstremt godt til gresskarstjeling. :hilarious:

Har kjøpt meg en ny gravidbukse i dag! Har to fra før men den ene er sånn ankelkort og det funker dååårlig på vinteren.

Ja, buksa avslører jo nesten graviditeten før magen gjør det om en ikke har lange nok gensere. :p Ene jeg har har også strikk som kan tøyes veldigveldig mye. Kjøpte gravidbukse fra stormberg sist, og den egner seg ekstremt godt til gresskarstjeling. :hilarious:

Whuut? Har Stormberg gravidbukser? Type «tur»/fritidsbukse?

Kanskje andre tips?

Jeg holder på å lete meg tullete nå! I går så så jeg et sånt magebånd-lignende greie, som var laget for at en skulle kunne bruke sine egne bukser (litt som strikktrikset, bare at en da har et tøystykke som brettes over og en kan bruke det litt lengre enn strikk i knappen). Noen som har sett det samme, eller aner hva jeg snakker om? Googling fører meg bare til sånne støttende magebånd, men er ikke det jeg tenker på.

Argh, at jeg ikke skrev det opp!! De så jo kjempepraktiske ut egentlig.

Back
Topp