Ballerinaen-b0lle2B
Betatt av forumet
Kjøpte gravidbukser igår, gleder meg til å ta de i bruk
Hærlig! Greier du å vente?[emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte gravidbukser igår, gleder meg til å ta de i bruk
Skulle kjøpe meg noen nye i dag 11+4, men da hadde dem selvsagt ikke på det senteret lenger
Får ta det en annen dag.
Typisk at det ikke var mulig, og få tak i mens jeg hadde barnepass
1. dag med gravidbukse i dag, 8+3...og det var HÆRLIG [emoji173] Totalt komfortabelt å kjøre bil i motsetning til den siste uka !!!
Hærlig! Greier du å vente?[emoji87]
Nei, blir nok å begynne å ta de i bruk ganske umiddelbart Akkurat nå ligger jeg hjemme på sofaen og da duger joggebukse, men skal bort på babybesøk om noen timer og da kommer nok gravidbuksa på
Kos deg, lykke til[emoji254][emoji254]
Så sykt typisk!! Vet du ca str din da? Bestille på nett eventuelt?Skulle kjøpe meg noen nye i dag 11+4, men da hadde dem selvsagt ikke på det senteret lenger
Får ta det en annen dag.
Typisk at det ikke var mulig, og få tak i mens jeg hadde barnepass
Bruker foreløpig de buksene jeg har som er litt høye i livet. Da klemmer de ikke på noe ubehagelig sted [emoji4] vurderer å kjøpe inn noen strømpebukser med plass til voksende mage snart, kjoler er alltid digg å gå med, men ikke normale strømpebukser i lengden [emoji28]
Jeg prøvde min første gravidbukse igår. Har ikke egentlig behov for den enda da en strikk i knapphullet duger på de trangeste buksene (13+4 idag), men jeg lo så godt at jeg måtte kjøpe den for å vise samboeren. Skal ta den på og dra ut for å stjele gresskar i helga tror jeg! Helt SJUKT hvor mye den strikken kan tøyes!
Innser at jeg må ut å kjøpe meg noen laaaaaaaange gensere den dagen det blir aktuelt å ta buksa ibruk da.. Strikken starter jo neddafor skambeinet, så det ser ikke spesielt intelligent ut med mine vanlige gensere som tydeligvis ikke er lange nok for HM.
Ja, buksa avslører jo nesten graviditeten før magen gjør det om en ikke har lange nok gensere. Ene jeg har har også strikk som kan tøyes veldigveldig mye. Kjøpte gravidbukse fra stormberg sist, og den egner seg ekstremt godt til gresskarstjeling.
Whuut? Har Stormberg gravidbukser? Type «tur»/fritidsbukse?
Kanskje andre tips?
Ja, tror de har to typer til og med. Jeg har denne. Og den er på tilbud nå.
Fantastisk! Skal sjekkes ut asap![emoji108]