Gravidklær, rettere sagt bukse

Beøøa
Jeg holder på å lete meg tullete nå! I går så så jeg et sånt magebånd-lignende greie, som var laget for at en skulle kunne bruke sine egne bukser (litt som strikktrikset, bare at en da har et tøystykke som brettes over og en kan bruke det litt lengre enn strikk i knappen). Noen som har sett det samme, eller aner hva jeg snakker om? Googling fører meg bare til sånne støttende magebånd, men er ikke det jeg tenker på.

Argh, at jeg ikke skrev det opp!! De så jo kjempepraktiske ut egentlig.
Bellaband kanskje?

Beøøa

Bellaband kanskje?

Ja! Sånn var det jeg tenkte på. Jeg fant på melona.no på tilbud etter å ha googla meg ihjel, men var fri for endel av størrelsene da. Skal teste det ut om det funker, og om det gjør det blir det kanskje flere i andre farger. I alle fall i svart (bestilte hvit).

Jeg kjøpte gravidbukser i uke 6 fordi jeg var så oppblåst og de satt som støpt, nå er jeg 10+2 og de buksene er aaaalt for store:hilarious:Fordelen er at jeg kan bruke mine egne bukser noen uker til:D Sambo er i hvert fall glad for at jeg ikke er så oppblåst lenger:smiley-ashamed008:hungover::laughing005

Jeg må jo le.. jeg kjøpte graviditetsbukser på Finn, fordi 1) jeg digger gjenbruk og 2) det var dødsbillig for 6-7 bukser 300kr og nesten ikke brukt :D

Men uansett.. den ene buksen var da ankelkort.. ehm, det var den eneste som faktisk passet i lengden :smiley-bounce022:smiley-bounce022 er det mulig!!! Aldri følt meg så kort før :p

Jeg kjøpte gravidbukser i uke 6 fordi jeg var så oppblåst og de satt som støpt, nå er jeg 10+2 og de buksene er aaaalt for store:hilarious:Fordelen er at jeg kan bruke mine egne bukser noen uker til:D Sambo er i hvert fall glad for at jeg ikke er så oppblåst lenger:smiley-ashamed008:hungover::laughing005

Kjenner igjen denne[emoji28] Men dog ikke sjans å få på meg de vanlige buksene[emoji851]

...trasker rundt å føler meg smått lubben heller[emoji23][emoji87]

Back
Topp