Graviditetstester

Da sier jeg meg ferdig med testing. IKM i dag og digital 1-2. :joyful:

Vedlegg

• EBAE63EC-4BFC-429B-8017-9E33200FE37A.jpeg
    EBAE63EC-4BFC-429B-8017-9E33200FE37A.jpeg
    29,5 KB · Visninger: 31
Gått fra å være flink og teste annenhver dag til å teste daglig nå :oops: Blir bare mer og mer redd jeg. Og trenger den bekreftelsen hver morgen. Tenker jeg skal gi meg når jeg får 3+ på digital. Når kan jeg få det tro? Er 4+6 i dag. Forstår at det er individuelt altså :rolleyes:

Nederste testen er fra i dag. Ikke tørket enda. Får vel ikke blitt noe særlig sterkere nå :rolleyes:

Vedlegg

• 86591935-7F9D-472D-87DC-A2F6CB157D07.jpeg
    86591935-7F9D-472D-87DC-A2F6CB157D07.jpeg
    48,1 KB · Visninger: 36
Gått fra å være flink og teste annenhver dag til å teste daglig nå :oops: Blir bare mer og mer redd jeg. Og trenger den bekreftelsen hver morgen. Tenker jeg skal gi meg når jeg får 3+ på digital. Når kan jeg få det tro? Er 4+6 i dag. Forstår at det er individuelt altså :rolleyes:

Nederste testen er fra i dag. Ikke tørket enda. Får vel ikke blitt noe særlig sterkere nå :rolleyes:

Sniker fra desember.
Nederste ser ut som en +3 strek for meg :D

Okei, siste test. Nå skjønner jeg det! :hilarious: Dette er 30 sekunder etter dypp... Er nok gravid ja! :rolleyes: Clearblue vanlig test.

Har testet hver morgen for å sikre meg at det er strek, men det blir dyrt i lengden, og ikke mentalt bra heller haha!

Vedlegg

• 7C9F94B7-C757-41D2-958C-85202904AE47.jpeg
    7C9F94B7-C757-41D2-958C-85202904AE47.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 15
Blir litt urolig når jeg ser hvor mye dere tester. Jeg har tatt to tester, hvor den siste var sterkere enn den andre, og prøver å slå meg til ro med det. Har ikke tatt en digital. Er det bare for morro skyld, eller bør man teste så ofte? Finner man det ut sånn hvis det har skjedd noe galt? Jeg prøver å slå meg til ro med at hvis jeg ikke blør så er jeg fortsatt gravid, men etter å ha lest en del på dette forumet så føler jeg det er like normalt at fosteret dør som at det overlever.

Dagens tester!:love7 gleder meg til å overraske samboeren min med den digitale, han tror vi skal prøve på den i morgen :laughing002
20200512_092713.jpg

Blir litt urolig når jeg ser hvor mye dere tester. Jeg har tatt to tester, hvor den siste var sterkere enn den andre, og prøver å slå meg til ro med det. Har ikke tatt en digital. Er det bare for morro skyld, eller bør man teste så ofte? Finner man det ut sånn hvis det har skjedd noe galt? Jeg prøver å slå meg til ro med at hvis jeg ikke blør så er jeg fortsatt gravid, men etter å ha lest en del på dette forumet så føler jeg det er like normalt at fosteret dør som at det overlever.

Jeg tester mye fordi jeg synes det er gøy, og fordi det gir meg en viss trygghet.
Men sånn egentlig er det ikke noe poeng å teste så mye altså. Man får ikke gjort noe fra eller til uansett. :-)
Og det går heldigvis bra for de fleste :-)

Jeg testet med billigtester 9, 10, 11, 12, 15 og 19 dpo, og har i tillegg tatt tre digitale. Jeg gjorde litt for gøy og for en form for betryggelse, men for å være helt ærlig tror jeg det aller mest er galskap. Jeg tenker også som deg, at går det galt så blør man jo, eller så får man den utrolig triste beskjeden på UL. Jeg tror ikke det å ta tester kan forberede deg på den beskjeden uansett, så det beste er nok å la være å teste så mye. Dessuten gjør jo testene ofte til at man blir mye mer stresset enn nødvendig. Testene er heller ikke ment til å måle økning, som mange her inne sier.

Men for min del så var det det å forstå noe rent logisk, mot hva man gjør i praksis da :oops:

For meg er det nok fordi jeg har opplevd to kjemiske og da ble streken svakere for hver dag, og den ble aldri så sterk. Er mest nerver hos meg! Men har alltid likt å teste mye, det er spennende hver gang, og så liker jeg å se progresjonen. :joyful: Men man må ikke teste så mye da, det er jo uansett ingenting man får gjort med det uansett hva som skjer. Får man strek er det ikke vits å teste igjen egentlig! :D

Tok en CB digital i dag tidlig og en siste strips.
Må vel si at jeg endelig føler meg "trygg" på at spira sitter som den skal på dette tidspunktet. Har flere strips igjen. Så skal ikke se helt bort i fra at de må brukes opp.
Men tenker i hvertfall at jeg er ferdig med testing. ❤️

Vedlegg

• 2835F646-A3D9-4F6B-8EF2-9A551091771A.jpeg
    2835F646-A3D9-4F6B-8EF2-9A551091771A.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 34
  • image.jpg
    image.jpg
    21,5 KB · Visninger: 33
Jeg har også bare tatt to tester, en tidligtest og en digital. Ja, kan bli litt bekymret av å lese alt her... Det er jo mange som har opplevd å miste, og det kan være godt å snakke om. Er ikke så mange som ikke har mistet som har det samme behovet for å snakke om det. Jeg har iallefall to vellykkede svangerskap bak meg og har ikke mistet. Så det skjer også :dummy1::dummy1:

Back
Topp