Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Så gøy! Har fulgt deg litt på prøveforumet.I pp13, på vårt første IVF forsøk fikk vi endelig våre første positive graviditets tester
Vis vedlegget 325765

Ååh tusen takk snille deg!Gratulerer! Så gøy! Har fulgt deg litt på prøveforumet.![]()

blir så gøy å følge hverandre! Min første termingruppe, ja min første .. Alt! Så dette er så ubeskrivelig spennende! 
Gått fra å være flink og teste annenhver dag til å teste daglig nåBlir bare mer og mer redd jeg. Og trenger den bekreftelsen hver morgen. Tenker jeg skal gi meg når jeg får 3+ på digital. Når kan jeg få det tro? Er 4+6 i dag. Forstår at det er individuelt altså
Nederste testen er fra i dag. Ikke tørket enda. Får vel ikke blitt noe særlig sterkere nå![]()
Oi, da ryker det nok en digital så fort jeg får de i posten! Enten i dag eller i morgenSniker fra desember.
Nederste ser ut som en +3 strek for meg![]()
Oi, da ryker det nok en digital så fort jeg får de i posten! Enten i dag eller i morgen![]()
Tror 3+ kommer etter uke 5Oi, da ryker det nok en digital så fort jeg får de i posten! Enten i dag eller i morgen![]()

Kanskje jeg bør vente noen dager daTror 3+ kommer etter uke 5![]()

Dette er 30 sekunder etter dypp... Er nok gravid ja! Blir litt urolig når jeg ser hvor mye dere tester. Jeg har tatt to tester, hvor den siste var sterkere enn den andre, og prøver å slå meg til ro med det. Har ikke tatt en digital. Er det bare for morro skyld, eller bør man teste så ofte? Finner man det ut sånn hvis det har skjedd noe galt? Jeg prøver å slå meg til ro med at hvis jeg ikke blør så er jeg fortsatt gravid, men etter å ha lest en del på dette forumet så føler jeg det er like normalt at fosteret dør som at det overlever.
Blir litt urolig når jeg ser hvor mye dere tester. Jeg har tatt to tester, hvor den siste var sterkere enn den andre, og prøver å slå meg til ro med det. Har ikke tatt en digital. Er det bare for morro skyld, eller bør man teste så ofte? Finner man det ut sånn hvis det har skjedd noe galt? Jeg prøver å slå meg til ro med at hvis jeg ikke blør så er jeg fortsatt gravid, men etter å ha lest en del på dette forumet så føler jeg det er like normalt at fosteret dør som at det overlever.
Hvem app bruker du egentlig?
For meg er det nok fordi jeg har opplevd to kjemiske og da ble streken svakere for hver dag, og den ble aldri så sterk. Er mest nerver hos meg! Men har alltid likt å teste mye, det er spennende hver gang, og så liker jeg å se progresjonen.Blir litt urolig når jeg ser hvor mye dere tester. Jeg har tatt to tester, hvor den siste var sterkere enn den andre, og prøver å slå meg til ro med det. Har ikke tatt en digital. Er det bare for morro skyld, eller bør man teste så ofte? Finner man det ut sånn hvis det har skjedd noe galt? Jeg prøver å slå meg til ro med at hvis jeg ikke blør så er jeg fortsatt gravid, men etter å ha lest en del på dette forumet så føler jeg det er like normalt at fosteret dør som at det overlever.
Men man må ikke teste så mye da, det er jo uansett ingenting man får gjort med det uansett hva som skjer. Får man strek er det ikke vits å teste igjen egentlig! Jeg har også bare tatt to tester, en tidligtest og en digital. Ja, kan bli litt bekymret av å lese alt her... Det er jo mange som har opplevd å miste, og det kan være godt å snakke om. Er ikke så mange som ikke har mistet som har det samme behovet for å snakke om det. Jeg har iallefall to vellykkede svangerskap bak meg og har ikke mistet. Så det skjer ogsåBlir litt urolig når jeg ser hvor mye dere tester. Jeg har tatt to tester, hvor den siste var sterkere enn den andre, og prøver å slå meg til ro med det. Har ikke tatt en digital. Er det bare for morro skyld, eller bør man teste så ofte? Finner man det ut sånn hvis det har skjedd noe galt? Jeg prøver å slå meg til ro med at hvis jeg ikke blør så er jeg fortsatt gravid, men etter å ha lest en del på dette forumet så føler jeg det er like normalt at fosteret dør som at det overlever.