Fine testerDagens tester!gleder meg til å overraske samboeren min med den digitale, han tror vi skal prøve på den i morgen
Vis vedlegget 325799
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine testerDagens tester!gleder meg til å overraske samboeren min med den digitale, han tror vi skal prøve på den i morgen
Vis vedlegget 325799
Ååh tusen takk!!Fine tester![]()

Tester fordi det er spennende å se økningen...Blir litt urolig når jeg ser hvor mye dere tester. Jeg har tatt to tester, hvor den siste var sterkere enn den andre, og prøver å slå meg til ro med det. Har ikke tatt en digital. Er det bare for morro skyld, eller bør man teste så ofte? Finner man det ut sånn hvis det har skjedd noe galt? Jeg prøver å slå meg til ro med at hvis jeg ikke blør så er jeg fortsatt gravid, men etter å ha lest en del på dette forumet så føler jeg det er like normalt at fosteret dør som at det overlever.

Spennende! Tok en CB digital i dag 2-3 uker <3Test tatt i ettermiddag 15 DPO. Ny økning fra i går(2 siste er 25ml). I morra ryker det nok en digital og håper på 3+
da legger jeg bort testene for godt!
Vis vedlegget 325840
Test tatt i ettermiddag 15 DPO. Ny økning fra i går(2 siste er 25ml). I morra ryker det nok en digital og håper på 3+
da legger jeg bort testene for godt!
Vis vedlegget 325840
Blir overrasket om du ikke får 3+ i morgen 
Håper jeg får i morgenFantastisk økningBlir overrasket om du ikke får 3+ i morgen
![]()
Sååå fine tester!! Ååå det gleder jeg meg til!!

Kjempe fine tester!!

Min viste seg nok å være kjemiskhar bare testet negativ etter den positive
Utrolig trist. Sender deg også en klemMin viste seg nok å være kjemiskhar bare testet negativ etter den positive

Ee 5+4 tok en cb nå, fikk 2-3....skulle noknha ventet til morgenurin... Men bah, skjønner ikke hvorfor jeh utsetter meg for dette, har en slik tenke dag, en hvis det ikke gåe bra.. Har en test igjen, noen som har noen ideer om hvor lenge jeg burde vente til å ta siste for å få 3+? Hilsen en hysterisk sliten 2 barns mor
Det er det som er så dumt, at man bekymrer seg hele tiden, særlig de 12 første ukene2-3 er jo egentlig 4-5 uker, så det er helt riktig. De som får 3+ tidligere produserer kanskje litt mer HCG
Tviler på at du har grunn til å bekymre deg.

Tror kanskje den hadde vært positiv i går og, men hadde blitt så irritert hvis jeg hadde fått 2-3 igjen, så tenkte det var bedre å vente en dag så jeg var ganske sikker på jeg gikk 3+