Her kan du se mine både one step og babyplan, alle er merket med dpoTuuuusen takk- nå ble jeg letta! Stadig økende symptomer, så det er jo tegn på stigning det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kan du se mine både one step og babyplan, alle er merket med dpoTuuuusen takk- nå ble jeg letta! Stadig økende symptomer, så det er jo tegn på stigning det
Her kan du se mine både one step og babyplan, alle er merket med dposå her kan du se forskjell på type tester!
Haha, godt å se at vi er flere! DER har jeg også brukt opp alle testene.Sånn, da har jeg brukt opp tidligtestene mine![]()

Sniker16 dpo/ 4+1 idag fikk 1-2 på CB...
Kanskje det er en kjemisk jeg har?
Sniker litt fra desember 2020. Jeg fikk 1-2 16 DPO. Ble så stressa at jeg bestemte meg for å kutte de digitale. Jeg hadde kjempesvak strek dagen før IKM. En uke senere var den knallpositiv! Er nå 7+3 og alt går helt fint, tilsynelatende. Vi produserer hCG i ulikt tempo, noen mer enn andre, noen tidligere enn andre. Trenger ikke være noe galt i det hele tatt. Har troa og krysser fingrene for deg! Gratulerer16 dpo/ 4+1 idag fikk 1-2 på CB...
Kanskje det er en kjemisk jeg har?

Du har nok rett, litt overrasket og mye tankerSniker
Det stemmer jo med 1-2 så tidlig? Alle produserer hcg i forskjellige tempo så jeg ville ikke ha tatt sorgen på forskudd![]()
Tusen takk, sitter nok med for mange tanker... Glemt av for mye tanker denne tiden frem til uke 12 bringer med segSniker litt fra desember 2020. Jeg fikk 1-2 16 DPO. Ble så stressa at jeg bestemte meg for å kutte de digitale. Jeg hadde kjempesvak strek dagen før IKM. En uke senere var den knallpositiv! Er nå 7+3 og alt går helt fint, tilsynelatende. Vi produserer hCG i ulikt tempo, noen mer enn andre, noen tidligere enn andre. Trenger ikke være noe galt i det hele tatt. Har troa og krysser fingrene for deg! Gratulerer![]()
Her kan du se mine både one step og babyplan, alle er merket med dposå her kan du se forskjell på type tester!
Kan jeg våge å hoppe inn hit?Eller er den for svak?
5+5 i dag! Måtte ta en strimmel vare for å se. Streken kom med en gang! Men er den like sterk? Tror det men blir så usikkerDen er enda våt på bildet, de blir vel mørkere når de tørker også
testegal og panikk for at noe skal gå galt igjen så tyder alt jeg kan..
Vis vedlegget 325114
Ser definitivt en strek der. Var omtrent sånn min første var og. Ble sterkere da den tørka. Hurra, gratulerer og velkommen!Kan jeg våge å hoppe inn hit?Eller er den for svak?