Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns strekene mine er svake i forhold til deres, og hadde håpet på 3+ idag 19dpo. Fikk 2-3 da, så må kanskje være fornøyd med det..

Men de fleste her inne tester vel med tidligtest, og ser at du tester med vanlige tester fra babyplan. Et det ikke derfor dine blir «svake» i sammenligning?![]()

Men de fleste her inne tester vel med tidligtest, og ser at du tester med vanlige tester fra babyplan. Et det ikke derfor dine blir «svake» i sammenligning?![]()
Bruker ikke vi samme tester da? Eller er dine tidlig? Skjønner ingenting![]()

Ser ut ovenfor at du har de testene som er hvite med rosa skrift, stemmer ikke det? Tidligtestene er rosa med hvit skrift.. hehe gir det mening? Står det «early pregnancy test» eller «pregnancy test» på pakken din?![]()
Dårlig detektiv her hvertfall Jeg har bare tenkt at mine er hvite og rosa, og deres er hvite og rosaDårlig detektiv her hvertfall
Du har nok rett, jeg har kjøpt babyplan pakken med el tester, graviditetstester og folat![]()
Skjønner! Da kan det hende det er grunnen til at de slår ut litt annerledes![]()
Ja, det håper jeg! Bekymrer meg mye denne graviditeten. Utrolig slitsomt..
Jeg hadde testepause og forumspause noen dager for å passe på meg selv litt. Prøver også å tenke at det er større sjanse for at det går bra enn dårlig 
Ja, der er vi nok flereJeg hadde testepause og forumspause noen dager for å passe på meg selv litt. Prøver også å tenke at det er større sjanse for at det går bra enn dårlig
Og at det er naturlig å bekymre seg, godta de skumle følelsene som kommer, på en måte
![]()

Jeg skal se an, men har en haug billigstrimler. Ikke mye stigning å se på disse mine (søn-tirs), men ganske bra strek da, så prøver å ikke stresse. Er hos foreldra mine i helga (lurer dem med alkofri vin, hehe) så blir spennende å teste igjen mandag. Ser jeg har annerledes strips enn de fleste her- er noe jeg kjøpte fra England, som er beregna på ivf tror jeg. Den første min er fra 10-11DPO, tatt på IKM.Da har jeg tatt den siste testen, har tydelig hatt stigning opp til at teststreken nå er sterkere enn kontrollstreken. Så nå får kroppen bare gjøre jobben sin, så skal jeg prøve å stole på den. Hvor lenge tester dere?
Vis vedlegget 324822
Jeg skal se an, men har en haug billigstrimler. Ikke mye stigning å se på disse mine (søn-tirs), men ganske bra strek da, så prøver å ikke stresse. Er hos foreldra mine i helga (lurer dem med alkofri vin, hehe) så blir spennende å teste igjen mandag. Ser jeg har annerledes strips enn de fleste her- er noe jeg kjøpte fra England, som er beregna på ivf tror jeg. Den første min er fra 10-11DPO, tatt på IKM.
Har masse murring i livmor, og ømme pupper- pluss litt kvalmetendens. Tar det som gode tegn.
De var litt annerledes ja, har ikke sett sånne før. Babyplan er nok de som er mest utbredt her. Men funker nok bra dine ogJeg tok litt pause mellom de to siste for å se tydelig økning
Kjekt med alkoholfri vin! Jeg er sånn som ikke drikker noe særlig, og liker ikke spekemat og lignende. Så ingen merker noe på matvanene mine. Nemnde merker det snart på formen min![]()
De der er dårlige å se stigning på så du trenger ikke å stresse! jeg har testet med disse pluss andre merker så jeg har sett klar stigning på andre merker mens disse er vanskelig å se stigning på syns jeg daJeg skal se an, men har en haug billigstrimler. Ikke mye stigning å se på disse mine (søn-tirs), men ganske bra strek da, så prøver å ikke stresse. Er hos foreldra mine i helga (lurer dem med alkofri vin, hehe) så blir spennende å teste igjen mandag. Ser jeg har annerledes strips enn de fleste her- er noe jeg kjøpte fra England, som er beregna på ivf tror jeg. Den første min er fra 10-11DPO, tatt på IKM.
Har masse murring i livmor, og ømme pupper- pluss litt kvalmetendens. Tar det som gode tegn.
Tuuuusen takk- nå ble jeg letta! Stadig økende symptomer, så det er jo tegn på stigning detDe der er dårlige å se stigning på så du trenger ikke å stresse! jeg har testet med disse pluss andre merker så jeg har sett klar stigning på andre merker mens disse er vanskelig å se stigning på syns jeg da![]()
Ja! jeg kan prøve å få tatt bilder av mine etterpå så kan du se forskjell på disse sammenlignet med babyplanTuuuusen takk- nå ble jeg letta! Stadig økende symptomer, så det er jo tegn på stigning det

Hehehe- jeg elsker vin, og spekeskinke/salami, så her er alkofri vin et must for å lure folk.