Graviditetstester

Syns strekene mine er svake i forhold til deres, og hadde håpet på 3+ idag 19dpo. Fikk 2-3 da, så må kanskje være fornøyd med det..

Vedlegg

• 1FFCA3FF-1EF1-4954-9533-BA1FBA8B774F.jpeg
    1FFCA3FF-1EF1-4954-9533-BA1FBA8B774F.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 27
Syns strekene mine er svake i forhold til deres, og hadde håpet på 3+ idag 19dpo. Fikk 2-3 da, så må kanskje være fornøyd med det..

Men de fleste her inne tester vel med tidligtest, og ser at du tester med vanlige tester fra babyplan. Et det ikke derfor dine blir «svake» i sammenligning? :happy:

Men de fleste her inne tester vel med tidligtest, og ser at du tester med vanlige tester fra babyplan. Et det ikke derfor dine blir «svake» i sammenligning? :happy:

Jeg aner ikke :wideyed:
Har ikke tenkt på at det er forskjell på testene.. trodde mine også var tidligtester jeg :facepalm:

Bruker ikke vi samme tester da? Eller er dine tidlig? Skjønner ingenting :P

Bruker ikke vi samme tester da? Eller er dine tidlig? Skjønner ingenting :p

Ser ut ovenfor at du har de testene som er hvite med rosa skrift, stemmer ikke det? Tidligtestene er rosa med hvit skrift.. hehe gir det mening? Står det «early pregnancy test» eller «pregnancy test» på pakken din? :happy:

Ser ut ovenfor at du har de testene som er hvite med rosa skrift, stemmer ikke det? Tidligtestene er rosa med hvit skrift.. hehe gir det mening? Står det «early pregnancy test» eller «pregnancy test» på pakken din? :happy:

Jeg har bare tenkt at mine er hvite og rosa, og deres er hvite og rosa :hilarious: Dårlig detektiv her hvertfall :P
Du har nok rett, jeg har kjøpt babyplan pakken med el tester, graviditetstester og folat :)

Jeg har bare tenkt at mine er hvite og rosa, og deres er hvite og rosa :hilarious: Dårlig detektiv her hvertfall :p
Du har nok rett, jeg har kjøpt babyplan pakken med el tester, graviditetstester og folat :)

Skjønner! Da kan det hende det er grunnen til at de slår ut litt annerledes :D

Ja, det håper jeg! Bekymrer meg mye denne graviditeten. Utrolig slitsomt..

Ja, der er vi nok flere :Heartred Jeg hadde testepause og forumspause noen dager for å passe på meg selv litt. Prøver også å tenke at det er større sjanse for at det går bra enn dårlig :rolleyes: Og at det er naturlig å bekymre seg, godta de skumle følelsene som kommer, på en måte :Heartred

Ja, der er vi nok flere :Heartred Jeg hadde testepause og forumspause noen dager for å passe på meg selv litt. Prøver også å tenke at det er større sjanse for at det går bra enn dårlig :rolleyes: Og at det er naturlig å bekymre seg, godta de skumle følelsene som kommer, på en måte :Heartred

Det var nok ikke så dumt det, noen ganger føler jeg at forumet ikke er bra for meg. Men samtidig er det godt med fellesskapet :)

Hurra! Jeg er gravid, og kan med glede begynne å følge med på disse gruppene:rolleyes:
Testet positivt i dag 10 dpo, med både tidligtest strimmel babyplan, vanlig graviditetsstav babyplan, Clearblue og digital :wacky:
Trodde ikke ordentlig på det før jeg så "gravid 1-2" på skjermen. Har etter beregningene termin ca 10.januar. Noe sier meg at jeg har ganske bra med hcg i kroppen, siden jeg allerede 10 dpo slår ut på digital-testene til Clearblue.

Vedlegg

• IMG_1817.JPG
    IMG_1817.JPG
    16,1 KB · Visninger: 34
Da har jeg tatt den siste testen, har tydelig hatt stigning opp til at teststreken nå er sterkere enn kontrollstreken. Så nå får kroppen bare gjøre jobben sin, så skal jeg prøve å stole på den. Hvor lenge tester dere?

A15CF5D4-7795-402E-B742-3A53D49E2BC9.jpeg

Da har jeg tatt den siste testen, har tydelig hatt stigning opp til at teststreken nå er sterkere enn kontrollstreken. Så nå får kroppen bare gjøre jobben sin, så skal jeg prøve å stole på den. Hvor lenge tester dere?

Vis vedlegget 324822
Jeg skal se an, men har en haug billigstrimler. Ikke mye stigning å se på disse mine (søn-tirs), men ganske bra strek da, så prøver å ikke stresse. Er hos foreldra mine i helga (lurer dem med alkofri vin, hehe) så blir spennende å teste igjen mandag. Ser jeg har annerledes strips enn de fleste her- er noe jeg kjøpte fra England, som er beregna på ivf tror jeg. Den første min er fra 10-11DPO, tatt på IKM.

Har masse murring i livmor, og ømme pupper- pluss litt kvalmetendens. Tar det som gode tegn.

Vedlegg

• A02AD7BF-A6FD-4587-93E6-F672F933CEA0.jpeg
    A02AD7BF-A6FD-4587-93E6-F672F933CEA0.jpeg
    14,4 KB · Visninger: 38
Jeg skal se an, men har en haug billigstrimler. Ikke mye stigning å se på disse mine (søn-tirs), men ganske bra strek da, så prøver å ikke stresse. Er hos foreldra mine i helga (lurer dem med alkofri vin, hehe) så blir spennende å teste igjen mandag. Ser jeg har annerledes strips enn de fleste her- er noe jeg kjøpte fra England, som er beregna på ivf tror jeg. Den første min er fra 10-11DPO, tatt på IKM.

Har masse murring i livmor, og ømme pupper- pluss litt kvalmetendens. Tar det som gode tegn.

De var litt annerledes ja, har ikke sett sånne før. Babyplan er nok de som er mest utbredt her. Men funker nok bra dine og :) Jeg tok litt pause mellom de to siste for å se tydelig økning :)

Kjekt med alkoholfri vin! Jeg er sånn som ikke drikker noe særlig, og liker ikke spekemat og lignende. Så ingen merker noe på matvanene mine. Nemnde merker det snart på formen min :P

De var litt annerledes ja, har ikke sett sånne før. Babyplan er nok de som er mest utbredt her. Men funker nok bra dine og :) Jeg tok litt pause mellom de to siste for å se tydelig økning :)

Kjekt med alkoholfri vin! Jeg er sånn som ikke drikker noe særlig, og liker ikke spekemat og lignende. Så ingen merker noe på matvanene mine. Nemnde merker det snart på formen min :p

Hehehe- jeg elsker vin, og spekeskinke/salami, så her er alkofri vin et must for å lure folk.

De der er dårlige å se stigning på så du trenger ikke å stresse! jeg har testet med disse pluss andre merker så jeg har sett klar stigning på andre merker mens disse er vanskelig å se stigning på syns jeg da :)

De der er dårlige å se stigning på så du trenger ikke å stresse! jeg har testet med disse pluss andre merker så jeg har sett klar stigning på andre merker mens disse er vanskelig å se stigning på syns jeg da :)
Tuuuusen takk- nå ble jeg letta! Stadig økende symptomer, så det er jo tegn på stigning det

Back
Topp