Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner den,så fort jeg og må det skal jeg fortelle detSå bra du fikk i deg noe. Her ble det knekkebrød med avokado
Godt når det går bra. Jeg valgte å fortelle sjefen, jeg trengte å avlyse noe jeg var påmeldt og ønsket ikke å finne på en unnskyldning.

Ååå, blir helt testgal håper på januar 2021, har tatt tre tester allerede 7 dager siden eggløsning. Alle negative![]()
Kan variere hvor konsentrert urinen er også, synes ikke du skal bekymre degAngrer litt på dagens test. Kan ikke se noe stigning, testene er tatt søndag og idag tirsdag.
Vis vedlegget 324526

Mine tester 10 dpo (i følge appen), den ene er tidligtest som jeg tok på ettermiddagen og den digitale er tatt bare 2 timer etterpå. Ikke testet noe mer etter det, men har mange tester liggende. Må kanskje teste for å sjekke stigning.![]()
Ja, vet! Ble litt overrasket av den digitale, hadde tenkt den viste 1-2. Tar det som et godt tegn.Dine var veldig sterke da!

Ja, vet! Ble litt overrasket av den digitale, hadde tenkt den viste 1-2. Tar det som et godt tegn.![]()
gratulerer!Kan jo være jeg hadde EL litt før da, testet ikke, men de gangene jeg har testet før har EL vært en dag etter appen.Ja det bør det være. Mine tester er ikke så sterke og det flere dpo![]()
Kan jo være jeg hadde EL litt før da, testet ikke, men de gangene jeg har testet før har EL vært en dag etter appen.