Graviditetstestene våre Juli 2017

Er så lei skygger. Fikk skygger sist pp, så derfor jeg kjøpte nye helt annerledes tester. Men de ser ikke ut til å være noe bedre. Har brukt 2 og begge fikk strek, både i går og i dag.

Føler med deg:/ nå klaget jeg nettopp til Komplett apotek på Make Sure strimmel jeg kjøpte der. Har fått skygge på 4 av 6 tester! Jeg skulle få ny pakke av dem :))
Hvor mange dpo er du?
 
Føler med deg:/ nå klaget jeg nettopp til Komplett apotek på Make Sure strimmel jeg kjøpte der. Har fått skygge på 4 av 6 tester! Jeg skulle få ny pakke av dem :))
Hvor mange dpo er du?
Så bra du fikk nye! Selv om det er en mager trøst. Litt usikker på hvor mange dpo jeg er, ff satte krysser veldig tidlig, så den mener jeg er 13dpo. Men da har el vært veldig tidlig denne perioden. Vi er i pp 20 og vet vi mest sannsynlig ikke får til selv, så var veldig klar over at det nok var skygge. Så viser aldri testene til mannen. [emoji5]️
 
Plukket opp testen fra søpla nå, måtte bare se igjen og da var testen blende. Den fra i går også. [emoji53] så var nok bare skygge.
f2aa3110d93894d711b51568bfb3ced0.jpg
:(
 
Så bra du fikk nye! Selv om det er en mager trøst. Litt usikker på hvor mange dpo jeg er, ff satte krysser veldig tidlig, så den mener jeg er 13dpo. Men da har el vært veldig tidlig denne perioden. Vi er i pp 20 og vet vi mest sannsynlig ikke får til selv, så var veldig klar over at det nok var skygge. Så viser aldri testene til mannen. [emoji5]️

Veldig bra jeg fikk nye, håper ikke jeg får skyggestrek på de:)
Så trist å lese:( da hadde det vært ekstra kjekt med en ordentlig strek. Jeg krysser fingrene for dere og håper du blir overraska med en positiv test ganske snart:) det fortjener dere<3
 
Nå fikk jeg faktisk lånt meg en bil så jeg kunne kjøre de 50 min til nærmeste butikk, siden det er planlagt fest i dag, og de hadde ikke(!!) graviditetstester:eek: får unngå alkohol i kveld, men det hjalp ikke akkurat på tålmodigheten..
 
Hvis det er skyggestrek; forsvinner streken etter fristen da?
 
Hvis det er skyggestrek; forsvinner streken etter fristen da?
Har ikke fått det selv, men etter hva jeg har lest er det vel mest vanlig å få skyggestrek etter fristen. Du kan prøve å ta flere, hvis du får positivt på dem er det lite sannsynlig at alle de har skyggestreker :happy:
 
Back
Topp