Graviditetstest 10 dager etter innsetting

Neste blir uti August engang. Må vente på neste mens før vi kan komme igang igjen. Neste forventet mens er rundt den 15. August. Når skal du sette inn Sunflower ? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Poff

Neste blir uti August engang. Må vente på neste mens før vi kan komme igang igjen. Neste forventet mens er rundt den 15. August. Når skal du sette inn Sunflower ? :-)

Vi skal mest sannsynlig sette inn neste uke . Er så spent :/ gruer meg svært til Evetuelt negative tester igjen . Er så fortvilende. Men krysser fingrer :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvordan står det til sunflower ? :-)

Jeg har enda ikke fått menstruasjon. Skulle fått mens. for 2 dager siden. Kan jeg være gravid likevel?? bruker alltid å komme når den skal så jeg er litt forvirret. Jeg fikk jo menstruasjon 2 uker etter innsett så da var jeg sikker på at jeg ikke er gravid...

Nå har jeg sneket meg gjennom hele tråden deres! Googlet "hvor tidlig kan man ta graviditetstest ivf" ;) og da fant jeg denne. Så nå lurer jeg på; HVORDAN GIKK DET MED DERE? :)

Nå har jeg sneket meg gjennom hele tråden deres! Googlet "hvor tidlig kan man ta graviditetstest ivf" ;) og da fant jeg denne. Så nå lurer jeg på; HVORDAN GIKK DET MED DERE? :)

Denne tråden er tre år gammel, fra august 2014. :)

Jeg vet :) hadde et håp om at det har gått bra for de som deltok i tråden :shy:

De fleste i denne tråden har ikke vært pålogget på BV de siste årene, om du trykker på profilene deres så ser du når de var pålogget sist. Så da svarer de nok ikke her, men om du går inn på profilene deres så kan du også se at det kan se ut som flertallet har lykkes. :)

Last edited:
Jeg var her da[emoji23][emoji23][emoji23] Ble gravid med datteren i juni 2014. Prøver nå på søsken[emoji4]
Så godt å høre! Hvordan går prøvingen? Jeg har en datter født mars 15, vi har prøvd på søsken siden sept 2016. 6 ivf forsøk har ikke gitt resultat :( prøver å bli ferdig med en MA nå om dagen.

Så godt å høre! Hvordan går prøvingen? Jeg har en datter født mars 15, vi har prøvd på søsken siden sept 2016. 6 ivf forsøk har ikke gitt resultat :( prøver å bli ferdig med en MA nå om dagen.
Har også ei født i mars 15[emoji173]️ Nå er jeg endelig gravid snart 11 uker på vei. Etter å ha prøvd i neste to år og mange spontanaborter. Så det er tydeligvis håp[emoji173]️

Har også ei født i mars 15[emoji173]️ Nå er jeg endelig gravid snart 11 uker på vei. Etter å ha prøvd i neste to år og mange spontanaborter. Så det er tydeligvis håp[emoji173]️
Så koselig, gratulerer! Godt med solskinnshistorier. Hadde SA i januar og MA nå, så håper den sitter på 7. runde ;) lykke til videre med svangerskapet og god jul :)

Back
Topp