Starbucks
Forumet er livet
Så spennende! Lykke til med oppstartPergotime og menopur![]()
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Lykke til med oppstartPergotime og menopur![]()
Vi skal mest sannsynlig sette inn neste uke . Er så spent :/ gruer meg svært til Evetuelt negative tester igjen . Er så fortvilende. Men krysser fingrerNeste blir uti August engang. Må vente på neste mens før vi kan komme igang igjen. Neste forventet mens er rundt den 15. August. Når skal du sette inn Sunflower ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå har jeg sneket meg gjennom hele tråden deres! Googlet "hvor tidlig kan man ta graviditetstest ivf"og da fant jeg denne. Så nå lurer jeg på; HVORDAN GIKK DET MED DERE?
![]()
Jeg vetDenne tråden er tre år gammel, fra august 2014.![]()

Jeg vethadde et håp om at det har gått bra for de som deltok i tråden
![]()
Så godt å høre! Hvordan går prøvingen? Jeg har en datter født mars 15, vi har prøvd på søsken siden sept 2016. 6 ivf forsøk har ikke gitt resultatJeg var her da[emoji23][emoji23][emoji23] Ble gravid med datteren i juni 2014. Prøver nå på søsken[emoji4]
Har også ei født i mars 15[emoji173]️ Nå er jeg endelig gravid snart 11 uker på vei. Etter å ha prøvd i neste to år og mange spontanaborter. Så det er tydeligvis håp[emoji173]️Så godt å høre! Hvordan går prøvingen? Jeg har en datter født mars 15, vi har prøvd på søsken siden sept 2016. 6 ivf forsøk har ikke gitt resultatprøver å bli ferdig med en MA nå om dagen.
Så koselig, gratulerer! Godt med solskinnshistorier. Hadde SA i januar og MA nå, så håper den sitter på 7. rundeHar også ei født i mars 15[emoji173]️ Nå er jeg endelig gravid snart 11 uker på vei. Etter å ha prøvd i neste to år og mange spontanaborter. Så det er tydeligvis håp[emoji173]️