Graviditetstest 10 dager etter innsetting

Fekk første positive test når jeg var 5 uker på vei. Da var det test nr 4.. :) Så ikke alltid det slår ut tidli:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg også tok en test i dag på rugedag 10. Den var negativ... :( Så regner med at løpet er kjørt... Etter 11 år og seks forsøk er det nok bare å innse at det ikke blir noen biologiske barn på oss. :(

Det er jo fortsatt tidlig. Ikke alle som produserer hcg tidlig. Så ikke gi opp enda! :)
 
Takk kokosnøtta :) det er godt å høre. Var litt innom din profil og såg at du har fødselsdag samme dag som jeg :-D artig hehe. Men lurer litt på om du er gravid nå eller prøver du?

Ja blir godt med ferie :)


Hehe, morsomt:)

Nettopp ferdig med første forsøk, negativt dessverre. Nytt forsøk i september:)
 
Ønsker deg masse lykke til neste gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til :D håper du får positiv test denne gangen ! :) spennende :) jeg skal få nytt innsett om en mnd, føles ut som en evighet ;) du er heldig som er i gang igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Takk :) spennende. Rugedag 10 idag og jeg har ikke tatt noen test enda ;-) det er helt annerledes denne gangen. Omtrent ingen symptomer siden jeg ikke har gått på hormoner. Men kjenner at jeg har begynt å bli litt kvalm. Håper det er ett godt tegn :) lykke til når du skal prøve igjen neste gang :) kommer helt sikkert til å gå bra:) ett tips, prøv å ikke tenke så mye på det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tatt en test istad. Er fole usikker om denne er negativ eller positiv. Synes jeg ser en svaaaak strek.. nesten usynlig men synes jeg ser den. Hva mener dere? Rett etter jeg tok testen og jeg såg på den virket den igrunn bare blankt men når jeg såg nøye så mener jeg at der er en veeeldig svak trek men jeg er usikker...
 

Vedlegg

  • IMG_3447.jpg
    IMG_3447.jpg
    296,2 KB · Visninger: 414
Kan skimte en svak strek ;)
 
Ser en svak strek jeg også . Oi så spennende !!!' :D håper den bare blir sterkere og sterkere :)

Når jeg holdt mobilen litt bakover så jeg uten tvil at det var en svaak strek.
Når skal du teste igjen ?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Går du ikke på noe? Eller tar du crinone/ lutinus ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har du testa igjen sweet-dreams? Eg ser også ein svak strek om eg vrir litt på skjermen her! Spennande!
 
Hei :) jeg testet igjen to dager senere og den var desverre negativ :-( så jeg ble ikke gravid denne gangen heller :-( jeg har ikke gått på noen hormoner nå. Kun ovitrelle eggløsningssprøyta en dag før innsett.. Neste forsøk blir på neste syklus tror jeg og må ta hormoner igjen. Håper det går bra neste gangen. :) Gud hvor heldig vi har vært som ble gravide med jenta vår på første forsøk !!!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :) jeg testet igjen to dager senere og den var desverre negativ :-( så jeg ble ikke gravid denne gangen heller :-( jeg har ikke gått på noen hormoner nå. Kun ovitrelle eggløsningssprøyta en dag før innsett.. Neste forsøk blir på neste syklus tror jeg og må ta hormoner igjen. Håper det går bra neste gangen. :) Gud hvor heldig vi har vært som ble gravide med jenta vår på første forsøk !!!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det var synd :( er så skuffende med de negative testene . De er så undøvendige!
Blir neste innsett i august da? Jeg skal også sitte inn i august ;) så da skal eg booke oss inn i mai-termin gruppen ;) så det så!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det høres supert ut sunflower :) jeg fikk menstruasjon igår så da fikk jeg det 100% bekreftet. Mensen kom tom to dager før. Ja tror neste blir i begynnelsen av August. Jeg må ringe til sykehuset i morgen og høre. Må også ta ei blodprøve i morgen. Regner med at jeg må ta dobbel dose med hormoner neste forsøket men det får jeg vite i morgen :) ønsker deg lykke til Sunflower :) når i August skal du sette inn?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det høres supert ut sunflower :) jeg fikk menstruasjon igår så da fikk jeg det 100% bekreftet. Mensen kom tom to dager før. Ja tror neste blir i begynnelsen av August. Jeg må ringe til sykehuset i morgen og høre. Må også ta ei blodprøve i morgen. Regner med at jeg må ta dobbel dose med hormoner neste forsøket men det får jeg vite i morgen :) ønsker deg lykke til Sunflower :) når i August skal du sette inn?


Sent from my iPhone using BV Forum[/quote

Vi skal sitte inn rundt den 12 august (+-) om mensen kommer når den skal. Skal dere mest sannsynlig sitte inn i begynnelsen av august ? Blir spennede å følge med :)

Dette er en av de få gangene jeg faktisk gleder meg til mensen kommer. Blir godt å komme igang igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg er litt usikker når jeg skal sette inn. Jeg håper at jeg kan begynne med behandlingen nå. Da må jeg starte med pergotime allerede idag om jeg får lov til å starte allerede før jeg har tatt blodprøven. Etter 3. syklusdagen skal jeg igrunn ta pergotime tabletter i 5 dager. Om jeg ikke får lov til å starte på denne syklusen så må jeg vente til neste menstruasjon...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har fått vite idag at jeg må vente til neste syklus før vi kan komme igang. Neste forventet mens er rundt den 16. August. Så må jeg begynne med hormoner 4. mensdag. Det er snakk om dobbeldose men får vite mer om det når det nærmer seg :)
 
Jeg har fått vite idag at jeg må vente til neste syklus før vi kan komme igang. Neste forventet mens er rundt den 16. August. Så må jeg begynne med hormoner 4. mensdag. Det er snakk om dobbeldose men får vite mer om det når det nærmer seg :)
Hvilke medisiner skal du bruke?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Pergotime og menopur :)
 
Back
Topp