Graviditets apper

2022

Betatt av forumet
Julistrålene 2025 ♡
Hei, er helt fersk på dette med apper hvor man kan følge graviditeten og ser det er mange ulike å velge mellom. Hvilke apper har dere lastet ned? Er det noen som har noen erfaringer dere ønsker å dele?

Jeg bruker Preggers og Nørs. Nørs er også fin til etter svangerskapet, der kan du logge lengde og vekt på barnet og få det opp på en kurve :happy:

Appene sier jo så forskjellige…. BabyJourney sier 8gr og 4cm, Flo sier 3cm og Graviditet+ sier 3cm og 35gr
Hvorfor er de ikke på det samme på samme uke? :banghead:

Appene sier jo så forskjellige…. BabyJourney sier 8gr og 4cm, Flo sier 3cm og Graviditet+ sier 3cm og 35gr
Hvorfor er de ikke på det samme på samme uke? :banghead:
Graviditetsorakelet (nhi) f, eks sier noe helt annet enn andre. Babyverden har også en annen uke telling, irriterende at det ikke er likt

Graviditetsorakelet (nhi) f, eks sier noe helt annet enn andre. Babyverden har også en annen uke telling, irriterende at det ikke er likt
Er jo en vesentlig forskjell på 8 og 35 gram liksom også :laughing021 Blir litt forvirra. En app sier str til ett jordbær mens en annen app sier str til en lime…

Har lastet ned Preglife, Liberia, Nørs, Babyjourney, babyverden og har Flo appen fra syklusberegning :smiley-ashamed004 Vet ikke hva jeg syns er best så langt

Har lastet ned Preglife, Liberia, Nørs, Babyjourney, babyverden og har Flo appen fra syklusberegning :smiley-ashamed004 Vet ikke hva jeg syns er best så langt
Haha, får kanskje bare prøve meg på å laste ned et lite lass med apper jeg også!

Haha, får kanskje bare prøve meg på å laste ned et lite lass med apper jeg også!
Sikkert ikke dumt :smiley-ashamed004 Er Preglife, Flo og babyverden jeg bruker mest når jeg tenker meg om. Men står forskjell på hver, så blir litt tullet av detlaughing6

Synes generelt at det er dårlig utvalg av apper som er gode til å følge graviditet, men bruker Preglife og Nørs til å huske hvor langt jeg er kommet og legger inn vekt og timeavtaler etc. Sist lastet jeg ned alt mulige apper og luket bort tilnærmet alle relativt fort. F.eks. Preggers som mange liker gidder jeg ikke denne gangen.

Back
Topp