Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg og bruker de!Jeg bruker Preggers og Nørs. Nørs er også fin til etter svangerskapet, der kan du logge lengde og vekt på barnet og få det opp på en kurve![]()
Graviditetsorakelet (nhi) f, eks sier noe helt annet enn andre. Babyverden har også en annen uke telling, irriterende at det ikke er liktAppene sier jo så forskjellige…. BabyJourney sier 8gr og 4cm, Flo sier 3cm og Graviditet+ sier 3cm og 35gr
Hvorfor er de ikke på det samme på samme uke?![]()
Er jo en vesentlig forskjell på 8 og 35 gram liksom ogsåGraviditetsorakelet (nhi) f, eks sier noe helt annet enn andre. Babyverden har også en annen uke telling, irriterende at det ikke er likt
Blir litt forvirra. En app sier str til ett jordbær mens en annen app sier str til en lime…Haha, får kanskje bare prøve meg på å laste ned et lite lass med apper jeg også!Har lastet ned Preglife, Liberia, Nørs, Babyjourney, babyverden og har Flo appen fra syklusberegningVet ikke hva jeg syns er best så langt
Sikkert ikke dumtHaha, får kanskje bare prøve meg på å laste ned et lite lass med apper jeg også!
Er Preglife, Flo og babyverden jeg bruker mest når jeg tenker meg om. Men står forskjell på hver, så blir litt tullet av det