Graviditet og jobb

Jeg måtte rett og slett fortelle det til sjefen, selv om jeg bare er 5-6 uker på vei. Tenker det er fint med åpenhet, og da får man også forståelse hvis man feks ikke er helt i form. Sjefen tok det såklart fint og sa jeg bare måtte gi beskjed hvis jeg trengte tilrettelegging på jobb eller mtp arbeidstider

Og hvis noe går galt kjenner jeg også det er fint at sjefen vet, og har forståelse for at man ikke kommer på jobb feks ❤️

Jeg måtte rett og slett fortelle det til sjefen, selv om jeg bare er 5-6 uker på vei. Tenker det er fint med åpenhet, og da får man også forståelse hvis man feks ikke er helt i form. Sjefen tok det såklart fint og sa jeg bare måtte gi beskjed hvis jeg trengte tilrettelegging på jobb eller mtp arbeidstider
Samme her! :Heartred etter uke 24 må jeg ha tilrettelagt pga mye støy på jobb. Å finne en erstatter fra uke 12 til 24 er umulig.. så følte jeg måtte være åpen å si i fra. Liker også veldig godt åpenhet, pluss det er greit hvis du er ekstra dårlig en dag.

Jeg merker at det er så bra for psyken min å være på jobb om dagen. Tiden går fortere og jeg har mindre tid til å bekymre meg for alt mulig. Samtidig er jeg en del trøtt, kvalm, ukonsentrert og svimmel, og bekymrer meg over at jeg ikke gjør en like god jobb som vanlig, og får innimellom prestasjonsangst. Er også redd for at jeg presser meg selv for mye. Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg er veldig vant til å pushe gjennom uansett hvordan formen er, men tenker jo at det kanskje ikke er bra for spiren i magen. Blir rådvill

Her blir det å fortelle teamet i morgen. Delvis fordi jeg må ha tilrettelagt ift pasienter, og delvis fordi magen er så stor :laughing002 :laughing002 :laughing002

Back
Topp