Veldig leit å høre at det ikke gikk med egne egg. For min del ble det lettelse å prøve med eggdonasjon, da vi kom i samme situasjon som dere. Lettelse for å være ferdig med alle kurene, for å øke sjansene for graviditet betraktelig og for å slippe så mye bekymring i forhold til sykdom og kromosomfeil pga høy alder. Masse lykke til med neste fase <3 vi har også et barn laget helt naturlig på egenhånd, og nå gravid med «stand inn» som mannen min kaller det. Han var nok mest skeptisk til donasjon i begynnelsen, tror nok vi hadde gått for det tidligere om det ikke var for det. Men når han fikk tenkt seg om så var det også hans prioritet at vi heller skulle øke sjansene med å lykkes med en graviditet med et friskt barn høyere enn at barnet har mine gener.Hei igjen Nå fikk jeg dessverre mens igjen. Og jeg hadde satt en frist nå i mai for å bli gravid med egne egg, før evt mer undersøkelse om eggdonasjon. Så da er det dessverre vår tur til å seriøst begynne å undersøke hvilken klinikk vi evt. ønsker å bruke. Jeg tenker å snakke med både Hausken, Medicus og Spiren om hvordan prosessen og ventetid er hos de. Er opptatt av å få forsøke med ferske egg, da jeg har lest at det er større sjanse for å lykkes med ferske enn fryste egg (mens forskjell mellom ferske blasto eller fryste blasto ikke er så stor). Synes ikke alle klinikkene gir så god info på nettsidene i alle fall. Etter dette får vi se om vi bestemmer oss endelig for dette. Hvordan går det med dere?
Blir spennende å høre hvordan reisen deres går videre! <3