Så gøy vi er like gamle. Ja godt å høre at vi er fler
Føler jo at klokka tikker høyere og høyere. Sjansene øker jo ikke akkurat fremover.. og fra og med oktober 2025 så er det jo helt stopp (ikke lov å sette inn ett etter fylte 46). Så om det skal bli en til så bør tiden brukes godt.
Det er litt av en reise vi skal gå gjennom! Hvilken klinikk har dere fått behandling på?
Hadde en samtale med Sørdal på Medicus forrige uke og han sa at vi kunne prøve med egne egg, men han ville ikke anbefalt mer enn én runde. Er jo veldig lave sjanser, og stor risiko for mutasjoner i tillegg. Så jeg heller mest mot ED, og vil helst bare komme i gang nå med en gang. Men mannen min er litt lunken. Føler litt på at jeg drar hele prosessen og at han sitter på sidelinjen og stiller kritiske spørsmål i stedet for å være aktivt med og sette seg inn i ting. Og søsteren hans er 5 mnd på vei med nr 3. Hun og jeg har vært gravide samtidig hver gang, og var det også i sommer.. vi begge mistet, men hun ble selvfølgelig gravid naturlig på nytt etter to sykluser. Kjenner det er vanskelig å forholde seg til.. orket ikke dra dit forrige familieselskap. Litt barnslig av meg, men klarer ikke være raus akkurat nå