Graviditeststestene våre <3

Er denne testen positiv? Hadde en SA 4 oktober. 14 oktober fikk jeg svar på blodprøven og den var da under 5 som er ikke gravid. Tok denne testen i dag på morgenen og jeg har ikke hatt mens etter SA'n. Håper så inderlig på en spire som sitter hele veien:Heartbigred Snapchat-1431687380.jpg Snapchat-69432687.jpg
 
Er denne testen positiv? Hadde en SA 4 oktober. 14 oktober fikk jeg svar på blodprøven og den var da under 5 som er ikke gravid. Tok denne testen i dag på morgenen og jeg har ikke hatt mens etter SA'n. Håper så inderlig på en spire som sitter hele veien:Heartbigred Vis vedlegget 279858 Vis vedlegget 279856
Er litt usikker,hos meg så ser jeg ikke strek, men skjermene er litt forskjellige stilt. Ser du tydeligere strek hjemme?
 
Krysser fingrene for at jeg er gravid igjen nå, var utrolig tungt og miste nå siste gangen.. Men må bare prøve og nullstille seg og prøve igjen:Heartbigred
Jeg har trua<3 Skjønner at det er så trist å miste<3 Det er så mange forventninger og hele kroppen innstiller seg på å bli mamma..
 
Om streken er blå så er det kanskje mer håp :) Synes sikkert bedre i virkeligheten enn på bilde. Krysser fingra for deg :)


Testen er blå ja:shy: er ikke så lett og få tatt bilde, tror jeg er sånn ca 9-10 dpo. Er ihvertfall det som blir riktig i forhold til når vi hoppet i høyet sist:hilarious::p
 
Test fra nå nettopp, 4+0 [emoji173]️
IMG_6090.JPG
 
Mine tester fra i går [emoji173]️ den beste overraskelsen jeg kunne fått! IMG_1554.JPG
 
Back
Topp