Graviditeststestene våre <3

Åhhhh sååå kjekt!!! Gratulerer til dere! :smiley-bounce016Håper jeg også kommer inn her snart. El er overstått - må bare vente og veeeente nå.. Zzzz..
 
Tenk at Juli 2019 har opnet allereie :love017
Gratulerer til dokker som har fått positiv test!!
Håper denne gruppa vokser seg STOR :D
 
Fikk denne i dag. 14/15 dpo :) Ser ut som det går riktig vei enn så lenge ❤️
 

Vedlegg

  • AB2F1ADF-B3F6-416D-9B7D-58C2B8575BC4.jpeg
    AB2F1ADF-B3F6-416D-9B7D-58C2B8575BC4.jpeg
    75,4 KB · Visninger: 134
Så bra :D Gratulerer❤️ Håpe på 3+ om en ukes tid da, så kanskje skuldrene senker seg litt :)
Tenker du å ta tidlig ultralyd?
Jeg mista i august når jeg var 7+1. Så ja, må nok det for å senke skuldrene denne gang ja.
Tenker rundt uke 8-9. Hva med deg?
 
Jeg mista i august når jeg var 7+1. Så ja, må nok det for å senke skuldrene denne gang ja.
Tenker rundt uke 8-9. Hva med deg?
Så trist. Satser på terminspire denne gang da❤️ Skjønner godt du ønsker tidlig ul om du har mistet.

Jeg lurte på tul rundt uke 12, om jeg klarer å vente så lenge.
Har liksom ikke gått opp for meg at jeg faktisk skal ha barn igjen neste sommer, om alt går bra. Klarer ikke forstå at jeg er gravid på en måte.. Merkelig greier. Så leser jeg om så mange som mister. Jeg har lavt stoffskifte og, så er vel kanskje underbevisst veldig redd for at det ikke går veien. Mulig derfor det er vanskelig å ta graviditeten inn over seg. På den andre siden har jeg aldri mistet før heller, men nå er det ti år siden sist jeg var gravid.
 
Så trist. Satser på terminspire denne gang da❤️ Skjønner godt du ønsker tidlig ul om du har mistet.

Jeg lurte på tul rundt uke 12, om jeg klarer å vente så lenge.
Har liksom ikke gått opp for meg at jeg faktisk skal ha barn igjen neste sommer, om alt går bra. Klarer ikke forstå at jeg er gravid på en måte.. Merkelig greier. Så leser jeg om så mange som mister. Jeg har lavt stoffskifte og, så er vel kanskje underbevisst veldig redd for at det ikke går veien. Mulig derfor det er vanskelig å ta graviditeten inn over seg. På den andre siden har jeg aldri mistet før heller, men nå er det ti år siden sist jeg var gravid.

Forrige gang var jeg på TUL (pga hadde liten blødning) samme dag som jeg mista. Fikk høre hjertelyden og da et friskt embryo. Samme kveld mista jeg. Tenker derfor å vente litt lengre denne gang - skjer det, så skjer det dessverre. Men gjorde ikke spontanaboirten lettere forrige gang da jeg fikk høre hjertet slå noen timer før <3 Denne gangen håper jeg virkelig spiren sitter. Har prøvd siden januar og dette er vårt første barn og veldig veldig ønsket.
Det er mange som mister - men enda flere som beholder. Er det vi får tenke <3 Men lettere sagt enn gjort :)
Blir fint å ha hverandre her inne og prate med og rådføre oss med tenker jeg.
 
Her testet jeg i dag 9DPO
 

Vedlegg

  • Snapchat-1819665631.jpg
    Snapchat-1819665631.jpg
    444,4 KB · Visninger: 137
Her er min test :) er 11 dpo. Håper denne er positiv :) har jeg regnet ut riktig har jeg termin rundt 3 juli. Hva trur dere?6127A4BB-F1DD-4971-BE0C-D5F1C9252EA3.jpeg.
 
Back
Topp