Graviditeststestene våre <3

4+0 ❤

Snapchat-1985785450.jpg

Testen som gjorde at jeg turte tro på at jeg faktisk er gravid. 3+2 ut ifra forrige tr :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20181102-122353_Gallery.jpg
    Screenshot_20181102-122353_Gallery.jpg
    664 KB · Visninger: 26
4+1

Måtte ta en digital også ❤

Snapchat-349905018.jpg

Burde det ikke vært lengre om du testet positiv 8 oktober?
U tell me? :) Skulle kanskje tro det.. men må bare stole ca på TUL målingenen, har aldri kunne beregnet fra siste mens på noen av svangerskapene mine.. Håper det stemmer da så ikke lille utvikler seg feil.. men på forrige UL skimtet vi "kanksje" noe, har sett på UL-bilder på google fra ca uke 4 og lignet det vi så på TUL for to uker siden.

U tell me? :) Skulle kanskje tro det.. men må bare stole ca på TUL målingenen, har aldri kunne beregnet fra siste mens på noen av svangerskapene mine.. Håper det stemmer da så ikke lille utvikler seg feil.. men på forrige UL skimtet vi "kanksje" noe, har sett på UL-bilder på google fra ca uke 4 og lignet det vi så på TUL for to uker siden.
Ok. Reagerte bare på at du testet positiv over en uke før jeg i det hele tatt hadde EL og er bare 5 dager lengre enn meg :)
Tenkte bare at det bør være 2,5-3 uker forskjell på oss

Fikk du se bankende hjerte? <3

Det var et bankende hjerte på ultralyden. .
men har fått tilbakemelding på denne gruppa og junigruppa nå om at jeg skulle vært lengre på`vei, utrekning MÅ være feil osv.. får litt negativ tankegang kjenner jeg.. kanskje jeg skal konkludere med at den lille utvikler seg helt feil. Jeg kan ikke gi dere godt svar på hvorfor jeg testet positivt 8.okt og hvorfor JM får BARE utrekning 5+6 pga størrelsen hun fikk opp på skjermen..

men har fått tilbakemelding på denne gruppa og junigruppa nå om at jeg skulle vært lengre på`vei, utrekning MÅ være feil osv.. får litt negativ tankegang kjenner jeg.. kanskje jeg skal konkludere med at den lille utvikler seg helt feil. Jeg kan ikke gi dere godt svar på hvorfor jeg testet positivt 8.okt og hvorfor JM får BARE utrekning 5+6 pga størrelsen hun fikk opp på skjermen..
Jeg er 5+6 i dag, og fikk en svaaaak positiv test ettermiddagen 19 oktober. Da var jeg kun 3+3. Tror muligens jeg er noen dager lengre på vei, men da er det snakk om to dager lengre kanskje. Foreløpig følger jeg terminkalkulator. Det ble oppdaget på ul for noe annet til meg. Ante ikke jeg kunne være gravid. Tok blodprøver på sykehuset, og de viste heller ikke mye forhøyet hcg, men helt normalt til å være så tidlig. Du må jo være lengre på vei, kan ikke forstå annet. Og embryoene kan vokse ulikt i starten.

Det er to logiske grunner:
1: du var gravid, men mistet og har rukket å bli gravid med gang (når du testet positivt var kanskje hcg allerede på vei ned)
2: utregningen til legen du var hos er feil

Så lenge du så et bankende hjerte så tror jeg ikke du skal være veldig bekymret.
Jeg ville bedt fastlegen om henvisning for en sjekk hos en annen lege/sykehus med argument om at du ikke vet hvor langt du er på vei pga at positiv test ikke stemmer med UL

Jeg er enig med de andre, du må være lenger på vei, men det betyr ikke nødvendigvis at noe er galt med fosteret, det kan rett og slett være en målefeil! Når fosteret er så lite er det svært lite som skal til for å måle feil, vi snakker jo her om millimeter. Jeg ville vurdert å bestille tul hos en annen for en ny vurdering! Krysser fingrene for at alt er bra!

Takk dere, toppet seg litt igår kjente jeg. Har liksom kun «forumet» å prate rundt graviditeten min, da vi ikke ønsker dele med kjente før fullgåtte 12 uker. Blir fort mye tanker og bekymringer.. Jeg får vel kontakte legen, han er en veldig allright fyr som sjekker gjerne heller en gang for mye.

Takk dere, toppet seg litt igår kjente jeg. Har liksom kun «forumet» å prate rundt graviditeten min, da vi ikke ønsker dele med kjente før fullgåtte 12 uker. Blir fort mye tanker og bekymringer.. Jeg får vel kontakte legen, han er en veldig allright fyr som sjekker gjerne heller en gang for mye.

Håper alt er bra med lille selv om utredninga ikke helt går opp :Heartred

Be om ny time du. Alt er nok bra skal du se :Heartred

Slår meg snart til ro og aksepterer at jeg er gravid :happy:
Venter bare ett par dager til og håper på en 3+ på digital :D

Vedlegg

• IMG_20181105_060003.jpg
    IMG_20181105_060003.jpg
    465,8 KB · Visninger: 42
0497E6F1-D93A-4808-8F7B-DF7013734EB3.jpeg Siden jeg er så redd for ma, så har jeg tatt tester de tre siste dagene ;) Bare for å forsikre meg de ikke blir svakere. Nederste er i dag.

Back
Topp