Gravideklær

Hadde vanlige singletter og t-skjorter forrige gang, men synes ikke disse sitter like fint [emoji12] Denne gang vil jeg prøve å kle meg litt "bedre" enn forrige [emoji85][emoji23] Følte jeg bodde i joggebukse og singlet forrige gang [emoji37][emoji12]

Kanskje jeg var heldig siden magene mine har ikke vært så store, ser ut som det blir større nå så kanskje jeg skjønner det mer da, sist passet vanlige gensre veldig fint.

Kanskje jeg var heldig siden magene mine har ikke vært så store, ser ut som det blir større nå så kanskje jeg skjønner det mer da, sist passet vanlige gensre veldig fint.

Samme her! Magen ble aldri stor nok til at gravidbukser var gode å gå med sist, livet ble aaaaltfor høyt og stort [emoji12] Denne gang derimot tror jeg ikke det blir noe "problem" [emoji85][emoji6]

Kjøpt en kjempefin omslagskjole på Cubus! Fin plass til magen :) Veldig god på!

Skal i bryllup i august, tar gjerne i mot tips om kjoler om noen har, gjerne eBay eller andre rimelige alternativer, siste graviditet dette så blir ikke nødvendigvis brukt flere ganger.

Vedlegg

• IMG_2448.PNG
    IMG_2448.PNG
    415 KB · Visninger: 48
Kjøpt en kjempefin omslagskjole på Cubus! Fin plass til magen :) Veldig god på!

Skal i bryllup i august, tar gjerne i mot tips om kjoler om noen har, gjerne eBay eller andre rimelige alternativer, siste graviditet dette så blir ikke nødvendigvis brukt flere ganger.

Jeg skal i bryllup til helgen og kjøpte kjole fra floyd. Jeg skal heller ikke være gravid flere ganger så kjøpe en kjole som ikke er mammakjole :) Den er stram over brystet og løs resten. Masse fine kjoler der :)

Samme her! Magen ble aldri stor nok til at gravidbukser var gode å gå med sist, livet ble aaaaltfor høyt og stort [emoji12] Denne gang derimot tror jeg ikke det blir noe "problem" [emoji85][emoji6]
Fant noen med lavt strikl på hm de var gode, blir nok større mage no. Men kan fortsatt skjule det og er uke 19 i morgen så kanskje ikke så ille enda

De tre første kjolene og den toppen har jeg også sett på! De er så utrolig fine :joyful: Si i fra hvordan de er når de kommer da?? Om stoffet er behagelig osv, for da kan det være jeg går for i hvert fall én av de :happy:

Eehm, alt ble sendt tilbake, utenom ponchoen:yuck: stoffet og sånt var greit og luftig. Den hvite kjolen var veldig gjennomsiktig. Den hvite og blå-stripete var egentlig veldig behagelig og sikkert digg om sommeren, men jeg likte ikke hvordan den satt på. ingenting av det satt noe fint på meg, egentlig. Følte meg som en gammel dame :hilarious: Men det kan ha noe med at jeg ikke kler kjoler som rekker meg rett over knærne, å gjøre og :bored: og toppen følte jeg meg bare diger i.

Eehm, alt ble sendt tilbake, utenom ponchoen:yuck: stoffet og sånt var greit og luftig. Den hvite kjolen var veldig gjennomsiktig. Den hvite og blå-stripete var egentlig veldig behagelig og sikkert digg om sommeren, men jeg likte ikke hvordan den satt på. ingenting av det satt noe fint på meg, egentlig. Følte meg som en gammel dame :hilarious: Men det kan ha noe med at jeg ikke kler kjoler som rekker meg rett over knærne, å gjøre og :bored: og toppen følte jeg meg bare diger i.
Åh. Så teit da. Da er det nesten så jeg ikke gidder bestille selv. Har masse på ønskelisten hos Zalando nå, ble så fryktelig inspirert av hun Karianne i Boligjakten på TV3 i går. Hun er alltid så fint kledd og har jo en veldig fin gravidmage. Ser jeg sånn ut utover i svangerskapet, så skal jeg si meg ganske fornøyd for å si det mildt! Men får se hva jeg ender opp med. Er jo bare å sende tilbake som du sier :P

Jeg skal i bryllup til helgen og kjøpte kjole fra floyd. Jeg skal heller ikke være gravid flere ganger så kjøpe en kjole som ikke er mammakjole :) Den er stram over brystet og løs resten. Masse fine kjoler der :)

Har en floydkjole fra før jeg liker, men selv om livet er høyt er ikke stoffet stretchy, så ser for meg skjørtet ikke er vidt nok til at det henger fint når jeg regner med å ha en del mage i slutten av august Men hadde vært kjekt om den enda passer da! :D

Har en floydkjole fra før jeg liker, men selv om livet er høyt er ikke stoffet stretchy, så ser for meg skjørtet ikke er vidt nok til at det henger fint når jeg regner med å ha en del mage i slutten av august Men hadde vært kjekt om den enda passer da! :D

Det med stretch har jeg ikke tenkt på[emoji28].
Skal i bryllup i helgen, og i september og tenkte å bruke samme kjole.. men det vil jo vise seg[emoji85]

Da har jeg fått pakken fra Zalando [emoji4] Synes alt var fint! Noe er jo litt stort enda rundt magen, men når det skal brukes regner jeg med magen fyller mer ut [emoji12] Sender tilbake t-skjorta, satt ikke noe fint på og virket liten i str ifht resten fra Mamaliscious..

Da har jeg fått pakken fra Zalando [emoji4] Synes alt var fint! Noe er jo litt stort enda rundt magen, men når det skal brukes regner jeg med magen fyller mer ut [emoji12] Sender tilbake t-skjorta, satt ikke noe fint på og virket liten i str ifht resten fra Mamaliscious..
Venter utålmodig på tre (!) Pakker fra zalando. To av de kommer visst på mandag, supert med fri retur og mulighet til å prøve og ombestemme seg[emoji12] Derfor jeg har så mye på vei[emoji3]

Venter utålmodig på tre (!) Pakker fra zalando. To av de kommer visst på mandag, supert med fri retur og mulighet til å prøve og ombestemme seg[emoji12] Derfor jeg har så mye på vei[emoji3]

Enig!
Blir 3 returer her også, mini sine sandaler ble dårlig match.. Så mulig det blir bestilt noe annet istedenfor [emoji85][emoji6]

Fikk to av pakkene mine i dag og ble mere enn jeg hadde trodd som går i retur [emoji19] noe var for stort, noe for lite, noe for lite stretch, noe helt rart osv... litt skuffet nå, men de tre plaggene jeg beholder er til gjengjeld veldig fine og fremhever gravidmagen[emoji7]

IMG_6223.JPG Jeg eier kun 2 gravidklær, og det er tights fra HM (sorte, høye i livet). Ellers kjøper jeg/eier fra før stretchy kjoler og skjørt:) Bruker ofte skjørt som går over magen sammen med skjorter som jeg knyter fint over magen. Ellers bruker jeg mye kjoler. Ettersittende, både langermet og kortermet. Dette er klær jeg har brukt før (og kan bruke etter) graviditeten. Synes forøvrig at ettersittende er finest. Blir det for vidt så ser jeg bare tjukk og svær ut Med ettersittende så fremheves magen bedre, og man ser "slankere" ut.

Ser ikke helt poenget med å bruke mye penger på gravidklær. Koster mye og får kun brukt det den/de gangene man er gravid.. Synes dessuten mye blir for "damete/kjerring" (sorry ordvalg), det er ganske kjedelig utvalg :/ ...

Vil tipse om asos.com, de har endel fint i maternity. Ikke kjøpt noe selv, men sett på det :)

Slenger ved et bilde av meg med en kjole til 79,- fra nelly.no. Denne ble kjøpt sist jeg var gravid, og har brukt den mye i etterkant + dette svangerskapet:)

Vis vedlegget 226900 Jeg eier kun 2 gravidklær, og det er tights fra HM (sorte, høye i livet). Ellers kjøper jeg/eier fra før stretchy kjoler og skjørt:) Bruker ofte skjørt som går over magen sammen med skjorter som jeg knyter fint over magen. Ellers bruker jeg mye kjoler. Ettersittende, både langermet og kortermet. Dette er klær jeg har brukt før (og kan bruke etter) graviditeten. Synes forøvrig at ettersittende er finest. Blir det for vidt så ser jeg bare tjukk og svær ut Med ettersittende så fremheves magen bedre, og man ser "slankere" ut.

Ser ikke helt poenget med å bruke mye penger på gravidklær. Koster mye og får kun brukt det den/de gangene man er gravid.. Synes dessuten mye blir for "damete/kjerring" (sorry ordvalg), det er ganske kjedelig utvalg :/ ...

Vil tipse om asos.com, de har endel fint i maternity. Ikke kjøpt noe selv, men sett på det :)

Slenger ved et bilde av meg med en kjole til 79,- fra nelly.no. Denne ble kjøpt sist jeg var gravid, og har brukt den mye i etterkant + dette svangerskapet:)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men. Jeg må uansett kjøpe nye klær, fordi jeg ikke kommer inn i de vanlige klærne mine, nå som jeg er gravid. Det er mange som legger på seg en del under svangerskap, sånn som meg, og da er gravidklær gull :D mine vanlige gensere går ikke over magen min, for tiden, og da er det fint med de gravidgenserene som er lengre foran :p

buksene mine kan jeg bare glemme å få på meg, og gravidbukse er jo uansett kjempebehagelig. kjoler er greit, der har jeg sikkert noen i skapet som passer, men også mye som allerede er for trangt :)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men. Jeg må uansett kjøpe nye klær, fordi jeg ikke kommer inn i de vanlige klærne mine, nå som jeg er gravid. Det er mange som legger på seg en del under svangerskap, sånn som meg, og da er gravidklær gull :D mine vanlige gensere går ikke over magen min, for tiden, og da er det fint med de gravidgenserene som er lengre foran :p

buksene mine kan jeg bare glemme å få på meg, og gravidbukse er jo uansett kjempebehagelig. kjoler er greit, der har jeg sikkert noen i skapet som passer, men også mye som allerede er for trangt :)

Ja det er sant:) Stretchy klær er i hvertfall gull:)

Edit: ser at innlegget mitt ser litt kvass ut, ikke meningen!
Jeg ble forøvrig veldig stor selv forrige gang, men har heldigvis mye stort og stretchy

Last edited:
Jeg vil gjerne ha gravidklær for å fremheve magen. Ettersom alle klærne mine frem til nå har hatt som mål å skjule magen trenger jeg en ny garderobe, og for meg er det akkurat nå gøy å handle klær igjen [emoji4]

92a41903e9aa8f97ce27594ee560845c.png

2d0ee66afd3c3016054c3a97d288b2f2.png

Har bestilt dette fra Zalando i dag [emoji1376]

Back
Topp