Vis vedlegget 226900 Jeg eier kun 2 gravidklær, og det er tights fra HM (sorte, høye i livet). Ellers kjøper jeg/eier fra før stretchy kjoler og skjørt

Bruker ofte skjørt som går over magen sammen med skjorter som jeg knyter fint over magen. Ellers bruker jeg mye kjoler. Ettersittende, både langermet og kortermet. Dette er klær jeg har brukt før (og kan bruke etter) graviditeten. Synes forøvrig at ettersittende er finest. Blir det for vidt så ser jeg bare tjukk og svær ut Med ettersittende så fremheves magen bedre, og man ser "slankere" ut.
Ser ikke helt poenget med å bruke mye penger på gravidklær. Koster mye og får kun brukt det den/de gangene man er gravid.. Synes dessuten mye blir for "damete/kjerring" (sorry ordvalg), det er ganske kjedelig utvalg :/ ...
Vil tipse om asos.com, de har endel fint i maternity. Ikke kjøpt noe selv, men sett på det
Slenger ved et bilde av meg med en kjole til 79,- fra nelly.no. Denne ble kjøpt sist jeg var gravid, og har brukt den mye i etterkant + dette svangerskapet