Gravideklær

Så fin tråd :) Har kjøpt 3 bukser foreløpig - en svart fra Dorothy Perkins maternity og 2 jeans fra HM. Og en sommerkjole fra Mint & berry!
Skal prøve å vise frem etterhvert. Koselig om man tør å dele bilde av "halve" seg synes jeg - så får man inspirasjon til hva som kan kle magen - om det er mammaklær eller ikke :D <3

hmprod

Denne joggebuksen fra H&M kom i posten i dag og den er så utrolig god! Vet hva jeg skal ha på meg i helga :D Har ellers kjøpt 1 genser, 1 topp, 1 bukse, 1 tights og 2 kjoler fra H&M. Kommer ikke til å kjøpe noe mer da jeg har 2 vanlige bukser jeg kan bruke og så regner jeg med at en del av toppene mine vil passe en god stund fremover.

Har kjøpt alle klærne på salg eller med rabatter, det blir jo fort dyrt for klær som bare skal brukes et par måneder. Satser på nøytrale farger og enkle klær, så kan jeg bruke de neste gang jeg er gravid også

IMG_0250.PNGBare å sette seg ned å vente!

Jeg fikk kjøpt masse klær brukt i går [emoji5] 7 bukser (bare ei av dem var en typisk kosebukse, resten fine jeans i ulike farger) , 1 turbukse fra stormberg, 4 gensere, 2 kjoler, en fleecejakke og ei ytterjakke fra stormberg [emoji4]
400 kr [emoji4][emoji4]

Åh?? Så rart! Kommer opp her hos meg.. Andre som ikke får sett bildet?
Nå kom det plutselig [emoji4] så fine! Likte spesielt den første [emoji4]

Back
Topp