Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir 33 straks og skal i hvertfall ta TU. Reglene for NIPT skal på plass 1 november,så det er ingen som tilbyr det privat i Norge ennå slik jeg forstår?
Hvis det blir tilgjengelig å ta privat så gjør jeg det
34 og 35 ved fødsel, ønsker å ta det om det er mulig i Norge.
Sniker fra juni. Helsedirektoratet har fått frist til 1.november på å finne ut hvordan dette skal fungere i praksis, men det tar nok en god stund før det iverksettes her i Norge dessverre. Blir nok ikke før til neste år..Åja det viste jeg ikke. Men 1 november er jo i morgen så da burde jeg jo få det hos fastlegen? Jeg har ikke så lyst å bruke privat hvis jeg ikke må.
Sniker fra juni. Helsedirektoratet har fått frist til 1.november på å finne ut hvordan dette skal fungere i praksis, men det tar nok en god stund før det iverksettes her i Norge dessverre. Blir nok ikke før til neste år..
Ja, typisk Norge. Alt tar tidDet er jo dårlig. jeg får søke da..
Åja det viste jeg ikke. Men 1 november er jo i morgen så da burde jeg jo få det hos fastlegen? Jeg har ikke så lyst å bruke privat hvis jeg ikke må.
Veldig leitSnakket med gynekolog, NIPT blir ikke tilgjengelig for oss denne graviditeten dessverre