Graviddrømmer!

Husker ingen spesielle drømmer akkurat nå, men vet jeg har drømt noen :happy:
I første svangerskapet hadde jeg en veldig merkelig drøm der jeg fikk 4 bittesmå babyer som det ikke fantes klær til så jeg måtte surre de inn i supertørt håndduk papir fra doen for sykepleierne hadde ikke noe annet. 3 jenter og 1 gutt :joyful:
 
Pusher litt på denne :) noen som har hatt noen fiffige drømmer i det siste?
 
Pusher litt på denne :) noen som har hatt noen fiffige drømmer i det siste?

Jeg drømte at jeg måtte spise bløtkake med masse rødkål i i natt....jeg likte det ikke, og tenkte at dette funker IKKE i bløtkake, men fortsatte å spise likevel...

Jeg vil ikke prøve å tolke engang:hilarious:
 
Drømte at jeg skulle en tur på butikken. Der møtte jeg søsteren min, og hun lurte på hvor veslegutt var. Han hadde jeg glemt i bilen, så jeg løp ut for å hente ham. Ser da at jeg har stroppet ham fast i vanlig bilbelte foran i bilen. Raskt griper jeg tak i ham slik at søsteren min ikke skal se hva jeg har gjort :S
 
drømte at jeg glemte babyen igjen på sykehuset etter fødselen. å en annen gang drømte jeg at fødselen startet på bussen! :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
 
Jeg har drømt to ganger at jeg har fått blødninger. Ble utrolig lei meg og knust i drømmene og tenkte at nå mister jeg babyen. Drømmene har stoppet der, men har alltid våknet med en litt trist følelse.

Ellers drømte jeg for noen måneder siden at barnet var født. Jeg våknet i drømmen av at tlf ringte og at det var min svigerinne i andre enden. Hun spurte hvordan det gikk med meg og babyen. Jeg kvapp til og tenkte "Herlighet, babyen! Jeg har jo glemt at jeg har baby!". Det var langt på dag og jeg hadde sovet som en stein i timesvis. Jeg ble superstresset og tenkte at nå er babyen garantert død. For det er jo ikke normalt at den ikke har gitt lyd fra seg gjennom en hel natt og til langt utpå formiddagen. Jeg la på røret og skyntet meg inn på barnerommet og tittet nølende opp i sengen. Der lå babyen våken og fornøyd med verdens største smil. :joyful:
 
drømte at jeg glemte babyen igjen på sykehuset etter fødselen. å en annen gang drømte jeg at fødselen startet på bussen! :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
Hadde også drømmer om å glemme igjen baby sist svangerskap, tror det var en butikk der jeg i drømmen bare lot barnevogna stå igjen :p Godt man ikke er sanndrømt!
 
Her om natta drømte jeg at gubben til ei venninne av meg var far til babyen, og det var tydeligvis ikke noe stress for noen :p
 
Back
Topp