Graviddrømmer!

Leer høyt[emoji23] håper på flere oppdateringer snart!
 
Nå er det ikke jeg som er gravid men kona. Men jeg drømte at vi hadde fått en liten jente og kona syntes at pannen og brynene på ungen var så rar og merkelig. Så hun mistet interessen for ungen. Syntes ikke den var fin. Selv syntes jeg at ungen var kjempesøt, haha.
En annen dag drømte jeg at vi hadde to babyer, en gutt og en jente, men at de var roboter som så ut som og oppførte seg som ekte babyer. Var en hel gjeng med forskere som var til stedet i huset og som skulle observere når babyene ble "startet opp." :p
 
Okei... det merkeligste noen sinne skjedde meg i natt. Jeg er gaaanske sikker på at jeg drømte meg til orgasme i natt! :wideyed: Uten å ta på meg selv en gang! Visste ikke at dette var mulig jeg.. lettere sjokkert da jeg våknet av det kan man si.. :wacky:

Skulle ønske det var meg hahaha meget spesielt!
 
Er på jobbreise og bor på hotell noen dager nå, og siden jeg er megasliten for tida, tok jeg meg en dupp midt på dagen. Hang ut "ikke forstyrr"-skilt på døra og sovna fort. Drømte så at det likevel kom inn noen for å rydde rommet, og at jeg lot som om jeg sov, og tenkte at hun jo ville gå ut igjen når hun så at jeg sov. Men i stedet så begynte hun å lese i boka mi som lå på en pult der! Og så tok hun med seg både den boka og ei anna jeg hadde liggenede og gikk ut igjen. Da måtte jeg jo stå opp og følge etter henne for å få tilbake bøkene mine. Våkna opp lettere forvirra og ganske irritert :p
 
Gleder meg til å følge fremover og forhåpentligvis skrive i den etterhvert :):):hilarious:
 
Drømte også i går natt at noen kom inn på rommet mitt på hytta og krevde å få det. De kom flere ganger og var rett å slett plagsommme, de var slitne etter reise sa de hver gang. Sov dårlig den natten pga jeg vakna litt hver gang de kom.. Drittfolk [emoji23]
 
Drømte at samboer tok med jenta på hotell og nektet å fortelle meg hvor og hvorfor. Jeg lette og lette og fant til slutt hotellet, men hadde ikke sjans til å finne hvilket rom de var på. Etter flere dager kom det fram at det var fordi han hadde en stalker som han måtte gjemme seg for, og den dagen jeg omsider fant han hadde hun stalkerdama klart å se på overvåkningskameraet hvilket rom han var på. Jeg fikk ikke vite så mye og var helt fra meg over at han ikke bare kunne fortelle meg hvordan han hadde fått en stalker og hvorfor han ikke hadde fortalt meg noe. Så våknet jeg svett etter å ha løpt 16 etasjer i søvne og meget nysgjerrig på hva som egentlig skjedde videre [emoji23]
 
Overgangen til 12 uker skulle tydeligvis markeres med en heller spesiell drøm. Drømte altså at jeg først kjente litt småkiling nederst i magen, som jeg tenkte måtte være mini. Koste litt på magen, og plutselig spratt fosteret utover så det hang i en slags løs hudfold, og vi kunne se alle konturer. Men da var baby altfor langt ut, så da gikk vannet. Ble veldig redd, for vannavgang i uke 12 er jo litt i tidligste laget. Så måtte jeg på do, og mens jeg tissa, skled liksom fosteret bare ut samtidig. Jeg var selvsagt helt knust. Tok opp lille for å se, og da så den ut som tuppen av en penis, der øyne og munn så ut til å være tegnet på penishodet. Sa da til gubben at jeg trodde det hadde gått dårlig en stund før uke 12 (selv om den nettopp hadde rørt seg i magen), for sånn så ikke fostre ut i uke 12. Alle vet jo at penisfasen av fosterutviklingen skjer før den tid... Eh... Ja... :bored::hilarious:
 
Har drømt litt igjen jeg! Skal på ul på tirsdag, og nå drømte jeg at jeg kom dit, og så var det gruppeundersøkelse. Var 4 senger lina opp, og to store nærmest kinolerretet på veggen der man skulle se på fostrene. Spesielt opplegg må jeg si :p
 
Drømmer nesten hver natt om mat :laughing021 gjerne store bufféer med masse god mat, så går jeg og plukker alt jeg vil ha. Men får aldri spist :sad010 er enten tomt for det jeg vil ha, andre tar det osv. Sykt irriterende:laughing001 er visst mye sulten/fysen for tiden :angelic:
 
I natt drømte jeg at babyen var kommet ut og at det var en liten rosa, nyfødt rottebaby uten pels. Jeg holdt ham i hånden min og trodde han var død, fordi han beveget seg ikke. Jeg holdt ham lenge og så på ham og plutselig bevegde han seg. Problemet var at han var aaaalt for tidlig født og måtte inn igjen i magen. Jeg måtte da putte ham inn selv og da kjente jeg at han kravlet oppover inni skjeden. Utrolig ekkel følelse! :sick009 Drømte heldigvis ikke mer enn det. :p
 
Jeg drømte i natt at alle som skulle føde i jan-april her jeg bor ble sendt på en hytte! Der hadde vi med oss jm som skulle gi oss intensivt kurs på hvordan ting skulle foregå. Min venninne som ikke er gravid var der også, hun skulle føde i januar!

Etter hvert som folk ble ferdig med «kurset» fikk de beskjed om at de var klare og ble sendt bortover en korridor, og vips så va de på fødestua/sykehuset!

Alt var så rart, vi måtte bare gjennomføre kurset så ble vi sendt en etter en for å føde [emoji23] Eneste problemet va at alle gikk inn i fødsel når de fikk beskjed om at de var klare, mens jeg satt på fødeavdelingen å såg på alle som kom ut med babyene sine og jeg kjente ingen tegn til fødsel!
 
Jeg drømte mye rart på slutten av forrje svangerskap men en drøm er fortsatt veldig tydelig i minnet:
babyen var kommet og jeg drev å badet babyen vi pludret og pratet... Plutselig kom en masse kjentfolk inn som ikke har noe med hverandre å gjøre som mine kollegaer og svigermors venninner.. Alle var i lystig lag og hadde med champagne og jeg skålte med og sto å flira med dæm lenge plutselig kom jeg på babyen i badebaljen og løp bort. Babyen hadde druknet.. Og jeg våknet av at jeg klynket og hadde våte øyne
 
Jeg drømte mye rart på slutten av forrje svangerskap men en drøm er fortsatt veldig tydelig i minnet:
babyen var kommet og jeg drev å badet babyen vi pludret og pratet... Plutselig kom en masse kjentfolk inn som ikke har noe med hverandre å gjøre som mine kollegaer og svigermors venninner.. Alle var i lystig lag og hadde med champagne og jeg skålte med og sto å flira med dæm lenge plutselig kom jeg på babyen i badebaljen og løp bort. Babyen hadde druknet.. Og jeg våknet av at jeg klynket og hadde våte øyne

Ånei såå fælt!! [emoji21] Jeg har nesten aldri «kommet så lang» i drømmene at jeg faktisk føder! Bortsett fra en gang! Det var i forrige uke, da drømte jeg at jeg satt med en baby i fanget, regner med den var min[emoji28], og skulle amme. Men jeg fikk det ikke til, ikke slik at jeg ikke fikk det til med dårlig teknikk eller no, men jeg klarte fysisk aldri å amme! Babyen låg i armene mine og gråt, var sulten og gapet- og jeg fikk ikke til å amme [emoji28][emoji51] Sikkert min underbevissthet som er bekymret for om jeg skal klare det når den tid kommer! Er jo ofte derfor man drømmer fordi man er bekymret for noe og man bearbeider tanker og følelser[emoji4]
 
Ånei såå fælt!! [emoji21] Jeg har nesten aldri «kommet så lang» i drømmene at jeg faktisk føder! Bortsett fra en gang! Det var i forrige uke, da drømte jeg at jeg satt med en baby i fanget, regner med den var min[emoji28], og skulle amme. Men jeg fikk det ikke til, ikke slik at jeg ikke fikk det til med dårlig teknikk eller no, men jeg klarte fysisk aldri å amme! Babyen låg i armene mine og gråt, var sulten og gapet- og jeg fikk ikke til å amme [emoji28][emoji51] Sikkert min underbevissthet som er bekymret for om jeg skal klare det når den tid kommer! Er jo ofte derfor man drømmer fordi man er bekymret for noe og man bearbeider tanker og følelser[emoji4]
Huff for en slitsom drøm og relativt realistisk... Du kan ikke ha vært særlig uthvilt etterpå Du har nok rett i at man bearbeider i drømmer... Mulig jeg var redd for å ikke klare å passe på babyen.. Rart at den champagne var der da jeg nesten ikke drikker og hvertfall ikke champagne
 
Gravid og fullmånedager betyr et rent helvete på søvnen. Syke drømmer om folk jeg ikke engang omgås med... Ler nesten hver gang jeg våkner.
 
Huff for en slitsom drøm og relativt realistisk... Du kan ikke ha vært særlig uthvilt etterpå Du har nok rett i at man bearbeider i drømmer... Mulig jeg var redd for å ikke klare å passe på babyen.. Rart at den champagne var der da jeg nesten ikke drikker og hvertfall ikke champagne

Haha, ja noen ganger spiller fantasien oss et puss [emoji5] [emoji51]
 
Back
Topp