Graviddrømmer!

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Håper på mange artige (og sikkert noen skumle) drømmer fra alle sammen her etterhvert! Så de hadde ei sånn i ei anna termingruppe, og fikk noen skikkelige latterkuler av flere av innleggene der! :) Kjør drømmer!
 
Sjøl drømte jeg allerede før positiv test at jeg annonserte nyheten for jobben. Veilederen min ble megastressa, og begynte å ringe etter vikarer. Han fikk ordna med noen til slutt, og en annen på jobb gratulerte meg med svangerskapet. Da sa jeg "jeg har ikke testa positivt ennå altså" Og så husker jeg at jeg sjøl ble rimelig stressa for at det nå skulle komme en vikar, for tenk om jeg faktisk ikke var gravid :hilarious: I natt drømte jeg at det var kommet flere episoder av fødeavdelingen (helt dilla i forrige svangerskap), så måtte sjekke når jeg sto opp i dag :p
 
Last edited:
Tror dette kan bli en morsom tråd etterhvert :D :p Gleder meg til å følge meg, hihi.
 
Denne gleder eg meg til og følge fremover og forhåpentligvis skrive i [emoji2][emoji23][emoji85]
 
Jeg jobber i barnehage og vi har en del gravide mødre nå, jeg drømte at den ene gravide mora sa « ja vi vet jo alle at mora til «Nora» er gravid også, hun har jo hatt det så vanskelig» osv liksom sladrer til oss ansatte syns det var litt morsomt da det ikke er sånn personlighet denne mora har i det hele tatt.
 
Ikke hatt noen jeg husker i dette svangerskapet..(ennå) men; forrige gang så jeg filmene "War for the planet of the Apes" og "Warcraft" i tredje trisemester og etter det drømte jeg at jeg fødte en hårete blå unge med gedigne demonhorn....AU! Så ut som en blanding av en sjimpanse og demonen i Warcraft.... Lurer fælt på hva slags filmer som har premiere rundt juletider i år...[emoji23]
 
I natt drømte jeg at jeg fødte en gutt på 4.4 kg (min forrige var 3.2kg), og jeg har visst glemt hvordan nyfødte ser ut, for han knotten der var jammen ikke mye nyfødt! Han var også såpass solid bygd at man kunne sette han i oppreist stilling uten at han velta :p Og amming av den ungen var dritskummelt, for han bare kasta seg mot puppen med all kroppsvekt og glefsa etter puppen. I tillegg hadde vi også tydeligvis tatt med oss ettåringen på fødestua, uten at noen hadde passa på han, så han var jo borte etter fødselen. Fant han igjen på et lekerom på sykehuset. Det kom også en sykepleier inn til oss og kjefta på oss, så kan si det ble en innholdsrik natt, og var jammen ikke mye uthvilt da jeg våkna i morres :hilarious:
 
I natt drømte jeg at jeg fødte en gutt på 4.4 kg (min forrige var 3.2kg), og jeg har visst glemt hvordan nyfødte ser ut, for han knotten der var jammen ikke mye nyfødt! Han var også såpass solid bygd at man kunne sette han i oppreist stilling uten at han velta :p Og amming av den ungen var dritskummelt, for han bare kasta seg mot puppen med all kroppsvekt og glefsa etter puppen. I tillegg hadde vi også tydeligvis tatt med oss ettåringen på fødestua, uten at noen hadde passa på han, så han var jo borte etter fødselen. Fant han igjen på et lekerom på sykehuset. Det kom også en sykepleier inn til oss og kjefta på oss, så kan si det ble en innholdsrik natt, og var jammen ikke mye uthvilt da jeg våkna i morres :hilarious:
Hahaha jeg dævver.. Hormonell som få passet det her godt å lese når ungene prøver å sove med meg rett utenfor rommet,- sprutet nesten ut i høylydt latter her...! :hilarious:
 
Hahaha jeg dævver.. Hormonell som få passet det her godt å lese når ungene prøver å sove med meg rett utenfor rommet,- sprutet nesten ut i høylydt latter her...! :hilarious:
Uffda, håper drømmen min ikke ødela legginga :p
 
Jeg drømt flere dager på rad at samboer forlater meg og finner seg ei ny[emoji85]
 
Jeg drømte i natt at jeg kom inn i et festlokale der de tydeligvis feiret et bryllup. Når jeg kom lenger inn så jeg at det var en av mine beste venninner som hadde giftet seg, og jeg var ikke bedt og visste heller ingen ting!! Ble skikkelig lei meg og skuffet, men venninnen min bare latet som jeg nesten ikke var der.. Mange andre venner tilstede også, som bare så dumt på meg til jeg gikk igjen. Merkelig drøm :wideyed: Heldigvis er den venninnen gift IRL,- og jeg var definitivt tilstede :p
 
Hadde to forskjellige bare i natt! Den ene ble jeg og ei venninne jaget av løver på en gård som endte med at venninna mi skremte de to resterende løvene ved at hun hadde slaktet den siste [emoji15] Å i den andre drømmen så var jeg med samme venninne og datteren min med mine foreldre på kjøre tur til en øy å sku på kino. Endte med at jeg hoppet av en ferge med bilene min fordi jeg ikke egentlig sku på den ferga da å ble ettersøkt for dette å var borte i flere år for at politiet ikke skulle ta med for dette... MYE rare drømmer her i gården! Er det egentlig hele tiden men nå mye mere å mere detaljerte drømmer enn før.
 
Liker at oppdateringene i denne tråden øker i hyppighet! :D
 
Seriøst... forrige graviditet hadde jeg bare noen få rare drømmer på slutten.

Men denne gangen....... hjelp. Er bare 10 uker og allerede skremt og sjokkert!!! Vil ikke drømme så mye rart
 
Drømte i natt at noen sto i min walk in closet og tok ut en henger for så å putte den tilbake igjen. Dette gjorde denne personen med hvert eneste plagg som hang på den raden og med tanke på at jeg har mellom 3-400 kjoler så tok dette litt tid.
 
Back
Topp