GravidDagbok2017

Samme her:oops: Trodde ikke jeg skulle bli så avhengig av å være her så fort! Er mye inne å ser på bilder av positive tester og drømmer om at det synet møter meg en dag:shy:

hihi du er aldeles ikke alene :woot::shy: Det er veldig mye å lære her :joyful: jeg hadde ikke insikt i noe av EL eller noe før jeg kom hit - er enda langt i fra så erfaren som de fleste men det kommer seg :p

Det er absolutt en opplevelse du også kommer til å få en vakker dag :D kanskje vi kan hoppe inn i novemberforumet sammen :D det hadde vært kjempe koselig :joyful::joyful: krysser fingrene for det:happy093

Lykke til denne pp! Håper det klaffer snart -kjedelig at det drøyer sånn :(

Kjedelig når ting en vil skal gå fort bare tar tid istede :/ Men krysser fingrene for deg og vil gjerne følge deg på reisen[emoji2]

Kjedelig når ting en vil skal gå fort bare tar tid istede :/ Men krysser fingrene for deg og vil gjerne følge deg på reisen[emoji2]
Takk :joyful: så koselig at du vil det:p vi krysser fingrene vi å for denne PP her :p håper Gyn sier 9 mars at det er en liten spire :oops::rolleyes: hadde vært fantastisk :p

Til alle gravide og prøvere her inne - denne havremelken MÅ dere bare prøve:woot: dette er det beste jeg har smakt EVER og super sunn:Heartred

Sliter med jern,b12 og D vit mangel så denne er jo super fin å få litt ekstra av i tillegg til tilskuddene:Heartred:notworthy

Hihi måtte bare dele dette i ett øyeblikk av magi på kjøkkenet :happy093:hilarious:

Vedlegg

• IMG_1034.JPG
    IMG_1034.JPG
    346,4 KB · Visninger: 39
  • IMG_1035.JPG
    IMG_1035.JPG
    403 KB · Visninger: 38
  • IMG_1036.JPG
    IMG_1036.JPG
    266,6 KB · Visninger: 37
Heihei :D

Nå fant jeg dagboken din for å følge deg!

Vil bare si at min mann var også veldig avslappet til det, og mente jeg måtte slappe av og stresse ned med det også, og den måneden jeg droppa eltesting og slappa av, så ble jeg gravid :-) <3
lykke til i denne pp!

Heihei :D

Nå fant jeg dagboken din for å følge deg!

Vil bare si at min mann var også veldig avslappet til det, og mente jeg måtte slappe av og stresse ned med det også, og den måneden jeg droppa eltesting og slappa av, så ble jeg gravid :) <3
lykke til i denne pp!

Så bra og ikke minst koselig at du vil følge med meg her :shy::pJa håper virkelig det :p har en mye mer avslappet holdning til det nå selv om vi kjøpte CBFM - men det er nok det at jeg vet nå at vis det ikke funker så får vi undersøkt det :joyful: takk :D

De siste dagene har jeg virkelig følt meg veldig oppblåst og gått opp i kg :eek: asså hallo dette er jo mens tegn - kan ikke vente mens allerede nå :grumpy: da har jo ikke dette klaffet i det hele tatt !!! Skal ut å hamstre EL tester i morgen for å teste denne uken evt om ikke jeg får noen flere mens symptomer:bored: kan man bli oppblåst av EL !?

Tidligere har jeg merket det på nipplene og vondt på en av sideneo_O ikke så mye enda av dette, håper de kommer !!:nailbiting::wacky::sorry:

De siste dagene har jeg virkelig følt meg veldig oppblåst og gått opp i kg :eek: asså hallo dette er jo mens tegn - kan ikke vente mens allerede nå :grumpy: da har jo ikke dette klaffet i det hele tatt !!! Skal ut å hamstre EL tester i morgen for å teste denne uken evt om ikke jeg får noen flere mens symptomer:bored: kan man bli oppblåst av EL !?

Tidligere har jeg merket det på nipplene og vondt på en av sideneo_O ikke så mye enda av dette, håper de kommer !!:nailbiting::wacky::sorry:

JA, man man bli oppblåst av EL! Jeg har EL rundt nå og er sykt oppblåst. Fikk såvidt igjen buksa tidligere i dag :hilarious:

Hvilken CD er du på?

JA, man man bli oppblåst av EL! Jeg har EL rundt nå og er sykt oppblåst. Fikk såvidt igjen buksa tidligere i dag :hilarious:

Hvilken CD er du på?

Godt å høre :joyful: jeg er på CD 24 i dag :oops: veldig lange sykluser asså ! Sist var 45o_O Hehe

Satser på at dette er EL nå da ;) får du varierte symptomer på EL !? Er nemmelig ikke hvor gang jeg opplever å få såre nippler... har tenkt da at jeg kanskje ikke har EL o_O ...

Godt å høre :joyful: jeg er på CD 24 i dag :oops: veldig lange sykluser asså ! Sist var 45o_O Hehe

Satser på at dette er EL nå da ;) får du varierte symptomer på EL !? Er nemmelig ikke hvor gang jeg opplever å få såre nippler... har tenkt da at jeg kanskje ikke har EL o_O ...

Da er det jo mulig at det er EL :) Du har ikke testet eller hatt symotomer tidligere i syklusen?

Jeg er usikker på om jeg har hatt EL de 3 siste PP-ene så det er vanskelig å si, men jeg tror ikke jeg pleier å ha såre nipler. Jeg har det ikke nå heller men jeg har så mange andre symotomer og så sterke tester at jeg ikke tviler på det :)

Da er det jo mulig at det er EL :) Du har ikke testet eller hatt symotomer tidligere i syklusen?

Jeg er usikker på om jeg har hatt EL de 3 siste PP-ene så det er vanskelig å si, men jeg tror ikke jeg pleier å ha såre nipler. Jeg har det ikke nå heller men jeg har så mange andre symotomer og så sterke tester at jeg ikke tviler på det :)

Jeg har som sagt hatt såre nippler noen ganger og noen mnd ikke:confused: så jeg aner ikke da jeg ikke har brukt tester nei, første mnd nå jeg skal teste det ut:shy: de EL testene må jo vise noe svar hvertfall:joyful: ut i fra EL kalkulatoren på nett skal jeg ha EL mellom denne helgen og neste ;) mine sykluser har vært 38 dager, 42 dager og sist var det 45 dager så jeg har liksom bare regnet ut litt og lagt opp at hele denne uken må det være litt ekstra kos i heimen:hilarious: så er jeg safet hvertfall, men apoteket i morgen å kjøpe noen tester når monitoren skal være litt mer avansert enn jeg hadde beregnet:D

Syntes det var så dumt med monitoren at man må registrere mens før man kan teste:arghh: og at man bare kan teste på CD 1-4:wtf:

Har hatt veldig vondt i magen :shifty: tror EL er rett rundt hjørnet:angelic: ikke noe EL slim eller ømme nippler enda men håper at smertene er EL !

Har ikke funnet EL strimler i apotekene enda:nailbiting: har ikke mulighet å bestille via bett da dette vil ta evigheter, vet noen om apoteker som selger sånne EL strimler !? De selger jo i graviditetstester :nailbiting:o_O

Tok en test for noen dager siden Dette var en av test pinnene til CBFM ! Tok vare på den og så på den igjen nå og dette slo meg .... kan det være at den har ligget for lenge !?

Skulle hatt mens nå en av dagene men ingen symptomer på mens som jeg pleier å få Har vært sykt trøtt og kvalm i det siste også + veldig oppblåst Hjelp !!!!

Jeg ber så sterkt om at dette er positivt

Vedlegg

• IMG_1307.JPG
    IMG_1307.JPG
    109,3 KB · Visninger: 47
Back
Topp