Hvor kjøper dere ? Jeg kjøpte en fra h&m, men den er jo helt formløs ! Det var alle andre jeg prøvde også.. Bruker bare helt tilsittende jeans til vanlig, og de må være helt smale hele veien ned til leggene også, så hvor finner jeg det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har alle våre problemer;-)Er superskinny den jeg har fra hm, men den sitter så løst ! og når til og med 36 blir formløs funker de nok ikke på meg.. Kroppen min er nok bare rart forma![]()
Mamalicious skal jeg sjekke ut![]()
vi har alle våre problemer;-)
Jeg har motsatt når jeg først får de over låra, er de altfor stor i livet. Mammabukser er håpløst (hm her har kun superskinny mammabukser). vurderer å kjøpe tights, selvom jeg hater å gå i det (iallefall utenfor huset)...
Det er jo ikke noe galt med kroppan, bare buksan;-)Hehe ja sånn er det med en kropp som ikke er som man har tenktJeg har for smale legger og lår i forhold til resten, så mange bukser sitter fint over rumpa å sann, men jeg klarer ikke bruke dem fordi de er for løse i låra og leggene
Man får værra som en er
![]()
Jeg var skuffa over hm sin mammaklær-avdeling. Fant ingenting som jeg kan bruke på jobb (kan ikke gå i jeans, eller tights). Kjolene var formløse og hadde ujevne sømmer og ingenting passet egentlig. Noen tips til hvor man kan få kjøpt jobbkjoler ol anyone?
Jeg har faktisk kjøpt en del enkle kjoler i billige kjedebutikker som ikke er mammaklærJeg var skuffa over hm sin mammaklær-avdeling. Fant ingenting som jeg kan bruke på jobb (kan ikke gå i jeans, eller tights). Kjolene var formløse og hadde ujevne sømmer og ingenting passet egentlig. Noen tips til hvor man kan få kjøpt jobbkjoler ol anyone?
Ohh takk de visste eg ikkjw ens att de hade. Skall sjekka det utKan høyt anbefale mamalicious! Det er Vero Moda og ONLY sin "mammaklæravdeling"! Enkelt å finne str, bestilles på nett og kan returneres. Aldri trengt å returnere noe - alt passer og er jo rett og slett vanlige klær med plass til magen! Love it!
Kjøper samme str jeg bruker ellers og det passer![]()
Det er jo ikke noe galt med kroppan, bare buksan;-)
Eg kjøpte ein del på asos forrige gang!Jeg var skuffa over hm sin mammaklær-avdeling. Fant ingenting som jeg kan bruke på jobb (kan ikke gå i jeans, eller tights). Kjolene var formløse og hadde ujevne sømmer og ingenting passet egentlig. Noen tips til hvor man kan få kjøpt jobbkjoler ol anyone?
Jeg var skuffa over hm sin mammaklær-avdeling. Fant ingenting som jeg kan bruke på jobb (kan ikke gå i jeans, eller tights). Kjolene var formløse og hadde ujevne sømmer og ingenting passet egentlig. Noen tips til hvor man kan få kjøpt jobbkjoler ol anyone?
For et utvalg!Kan høyt anbefale mamalicious! Det er Vero Moda og ONLY sin "mammaklæravdeling"! Enkelt å finne str, bestilles på nett og kan returneres. Aldri trengt å returnere noe - alt passer og er jo rett og slett vanlige klær med plass til magen! Love it!
Kjøper samme str jeg bruker ellers og det passer![]()