Gravidbukser

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hvor kjøper dere ? Jeg kjøpte en fra h&m, men den er jo helt formløs ! Det var alle andre jeg prøvde også.. Bruker bare helt tilsittende jeans til vanlig, og de må være helt smale hele veien ned til leggene også, så hvor finner jeg det ?

Jeg har noen sånne fra hm:)

Jeg ble overrasket over formen på H&M buksene.. Fant mange forskjellige modeller på den jeg var på.. Der fikk du alt fra skinny jeans til boyfriends jeans :-) jeg sliter litt med at den er for stor på mage toppen men jeg måtte opp en str i lårene og rumpa :p

Kan høyt anbefale mamalicious! Det er Vero Moda og ONLY sin "mammaklæravdeling"! Enkelt å finne str, bestilles på nett og kan returneres. Aldri trengt å returnere noe - alt passer og er jo rett og slett vanlige klær med plass til magen! Love it!
Kjøper samme str jeg bruker ellers og det passer;)

Er superskinny den jeg har fra hm, men den sitter så løst ! og når til og med 36 blir formløs funker de nok ikke på meg.. Kroppen min er nok bare rart forma :p

Mamalicious skal jeg sjekke ut :D

Er superskinny den jeg har fra hm, men den sitter så løst ! og når til og med 36 blir formløs funker de nok ikke på meg.. Kroppen min er nok bare rart forma :p

Mamalicious skal jeg sjekke ut :D
vi har alle våre problemer;-)
Jeg har motsatt når jeg først får de over låra, er de altfor stor i livet. Mammabukser er håpløst (hm her har kun superskinny mammabukser). vurderer å kjøpe tights, selvom jeg hater å gå i det (iallefall utenfor huset)...

vi har alle våre problemer;-)
Jeg har motsatt når jeg først får de over låra, er de altfor stor i livet. Mammabukser er håpløst (hm her har kun superskinny mammabukser). vurderer å kjøpe tights, selvom jeg hater å gå i det (iallefall utenfor huset)...

Hehe ja sånn er det med en kropp som ikke er som man har tenkt :p Jeg har for smale legger og lår i forhold til resten, så mange bukser sitter fint over rumpa å sann, men jeg klarer ikke bruke dem fordi de er for løse i låra og leggene :p Man får værra som en er ;)

Jeg har også noe svarte h&m gravid tightser fra forrige gang. Utrolig digg å loffe rundt i. Til og med brukt en som pysjbukse. Rålekker ho ho

Jeg var skuffa over hm sin mammaklær-avdeling. Fant ingenting som jeg kan bruke på jobb (kan ikke gå i jeans, eller tights). Kjolene var formløse og hadde ujevne sømmer og ingenting passet egentlig. Noen tips til hvor man kan få kjøpt jobbkjoler ol anyone?

Jeg var skuffa over hm sin mammaklær-avdeling. Fant ingenting som jeg kan bruke på jobb (kan ikke gå i jeans, eller tights). Kjolene var formløse og hadde ujevne sømmer og ingenting passet egentlig. Noen tips til hvor man kan få kjøpt jobbkjoler ol anyone?

Det ser ut som de har en del på zalando :)

Zalando har masse fine kjoler, har akkurat bestilt en jakke derfra, som jeg håper kommer i morgen. Skal nok bestille et par kjoler derfra og, så jeg har litt å pynte meg med i jula.

Jeg har faktisk kjøpt en del enkle kjoler i billige kjedebutikker som ikke er mammaklær :-) de har masse stretch og er fine med strikkejakke eller dressjakke utenpå :-)

Kan høyt anbefale mamalicious! Det er Vero Moda og ONLY sin "mammaklæravdeling"! Enkelt å finne str, bestilles på nett og kan returneres. Aldri trengt å returnere noe - alt passer og er jo rett og slett vanlige klær med plass til magen! Love it!
Ohh takk de visste eg ikkjw ens att de hade. Skall sjekka det ut

Eg kjøpte ein del på asos forrige gang! :) normale i størrelsen, og veldig fine. Må berre tenke på tollen (eller drite i det og gå bananas sånn som eg gjorde..). :)

Var en snartur innom Lindex her forleden, og de hadde en del litt finere gravidklær. Så ikke om de hadde mange kjoler, men de hadde f.eks veldig mange fine bluser/skjorter :)

For et utvalg! :) Nå skal det shoppes! ;)

Synes de fra zara er fine!

Back
Topp