Gravidbukser

Jeg var skuffa over hm sin mammaklær-avdeling. Fant ingenting som jeg kan bruke på jobb (kan ikke gå i jeans, eller tights). Kjolene var formløse og hadde ujevne sømmer og ingenting passet egentlig. Noen tips til hvor man kan få kjøpt jobbkjoler ol anyone?
Mamalicious! ;)

Noen som har bestilt på ellos ? Såg litt i går og det var litt eg kunne tenke meg. Men er så kjedlig og bomme på str. Har godt opp en str over rompe og lår og går eg ut fra. Og str varierer veldig fra merke til merke. Orker ikkje og få for små kler i posten :p
Utvalget i kleskapet blei veldig fort lite den siste uka. Nå merkes det godt at magen vokser:p

Jeg kjøpte to mama jeans på Lindex. De sitter godt og er "normale" bukser, med smal jeans passform. Gav 300kr tror jeg. Det er bare ikke alle butikkene som har mamma avdelingen, så jeg lette litt før jeg fant en.

På Lindex sine nettsider så kan man sjekke hvilke butikker i nærheten som har det aktuelle plagget, og dermed hvilke butikker som har mammaklær :)

Noen som har bestilt på ellos ? Såg litt i går og det var litt eg kunne tenke meg. Men er så kjedlig og bomme på str. Har godt opp en str over rompe og lår og går eg ut fra. Og str varierer veldig fra merke til merke. Orker ikkje og få for små kler i posten :p
Utvalget i kleskapet blei veldig fort lite den siste uka. Nå merkes det godt at magen vokser:p

Jeg bestilte fra ellos i går! Tok en råsjangs på størrelse, for jeg aner jo egentlig ikke :p kan melde fra hvordan jeg opplever str når den kommer på onsdag :)

Kjøpte først noen fra H&M som koster 299, men de ble helt slappe.. Så kjøpte noen nye der til 599, og de sitter utrolig godt! Har brukt de mye men de er fortsatt like fine i formen :)

Takker og bukker for tips damer ! Skal sjekke ut det som finnes ;) Begynner iallefall å bli lei av joggebukser og tights nå !

Opplevde at Lindexbuksene var litt vonde (men det kan ha noe med at jeg har litt lår og rompe) - med det mener jeg at sømmen på innsiden av lårene lagde sår (au!).

Når det kommer til turklær, så vil jeg anbefale stormberg! Har kjøpt meg fleecejakka som kan brukes langt ute i graviditeten og den tynneste turbuksa. Kjempegod!!

Back
Topp