Gravidbukse

Jeg lever i min skitne joggebukse for tiden... Ikke kommet så langt til å kjøpe noen bukse hvor min oppblåste mage får plass.. Men likte hm sine før.. Kanskje jeg skal prøve zalando denne gangen, de hadde mange fine kjoler, kanskje de har fine bukser og ❤️

Bonprix.no har endel gravidbukser, ikke så dyre, kommer til å teste noen av de :)

Tenker jeg trenger graviditetsbukse snart, ikke fordi magen egentlig er kommet, men er overstimulert etter IVF. Så regner egentlig bare med at babybump vil overta for oppblåsthet :P

Skikkelig frustrert nå, kikket på H&M bukser online, hva er greia med at de er utsolgt for alle størrelser større enn S? Blir så sur at jeg egentlig ikke vet om jeg vil handle hos dem hvis det kommer på lager igjen engang :P
Men vet ikke hvor de ellers har greie rimelig graviditetsbukser? Vil ikke bruke en formue, for jeg regner med å skulle gå opp i størrelse etterhvert. Har kikka på bruktmarked her jeg bor og (Danmark) men er åpenbart ingen gravide som bruker XL..

Tenker jeg trenger graviditetsbukse snart, ikke fordi magen egentlig er kommet, men er overstimulert etter IVF. Så regner egentlig bare med at babybump vil overta for oppblåsthet :p

Skikkelig frustrert nå, kikket på H&M bukser online, hva er greia med at de er utsolgt for alle størrelser større enn S? Blir så sur at jeg egentlig ikke vet om jeg vil handle hos dem hvis det kommer på lager igjen engang :p
Men vet ikke hvor de ellers har greie rimelig graviditetsbukser? Vil ikke bruke en formue, for jeg regner med å skulle gå opp i størrelse etterhvert. Har kikka på bruktmarked her jeg bor og (Danmark) men er åpenbart ingen gravide som bruker XL..
Vet ikke hva slags nettbutikker de har i DK, men Zalando så ut til å ha et greit utvalg.

Vet ikke hva slags nettbutikker de har i DK, men Zalando så ut til å ha et greit utvalg.

Takk for tips, har kikket endel der og, men skikkelig utplukket i størrelse, de jeg likte var kun i størrelse 38 og nedover..
Kanskje jeg bare skal satse på et par kjoler foreløbig :P

Takk for tips, har kikket endel der og, men skikkelig utplukket i størrelse, de jeg likte var kun i størrelse 38 og nedover..
Kanskje jeg bare skal satse på et par kjoler foreløbig :p
Ja, det er vel ikke før til høsten det blir skikkelig stort behov for bukse. Og til da bør det være muligheter for å få tak i rett størrelse.

Ja, det er vel ikke før til høsten det blir skikkelig stort behov for bukse. Og til da bør det være muligheter for å få tak i rett størrelse.

Tenker det jeg og, men skulle gjerne ha hatt bare en enkelt, får holde øje og se. Jeg bruker kun skinny jeans som er høye i livet så ingen sjanse for å få på seg de nå :P

Jeg brukte buksene fra hm sist svangerskap. Det er lenge siden men var sykt fornøyd med gravidtøyet dems! Føler alt annet er lite i str der, men i gravidtøyet fikk jeg god plass, og ikke bare til msgen, men også til lår og legger. Kommer til å bestille fra de, de har 100 dagers retur og gratis retur om man er medlem. Da blir jeg ikke busta i butikk heller om jeg må handle før vi sier det til folk :-)
Har allerede kjøpt to joggebukser som jeg bruker hjemme. Føler alt strammer og er ubehagelig, så bruker de hjemme selv om de er en smule store (hjalp etter en vask) enda. De er supercomfy :love7

Prøvde h&m i dag, på morgenen når jeg er minst oppblåst. Hadde nok passet fint på kvelden, men litt løs på morgenen. Orket ikke kjøpe kveldsbukse, så da venter jeg heller :hilarious: Men hvis noen har tips om noen mer strammere strikk enn h&m så gjerne si fra :D

Back
Topp