Gravidbukse

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Dere som allerede bruker det eller har brukt det før, hvordan er egentlig den strikken? Strammer den såpass at jeg klarer å bruke det nå allerede? Er det ulike størrelser på selve magepartiet? Er det lett å skjule strikken? Er litt avslørende om den vises :hilarious: 7 uker på vei, så har selvfølgelig ikke ordentlig mage, men er ganske oppblåst og må åpne buksa når jeg spiser :p Tror jeg skal innom for å prøve i neste uke, men føler meg så dum som gjør sånt når de i butikken ikke ser at jeg er gravid :hilarious: er jeg den eneste som tenker sånn? :rolleyes:

Er det h&m dere anbefaler forresten? Bare de jeg har hørt snakk om buksene til :p
 
Last edited:
Jeg lurer selv! Buksene strammer allerede (pga myyye oppblåst), og lurer på om jeg skal skaffe meg gravidbukse., eller om jeg skal kjøre kjoler og skjørt nå som våren er her og sommern kommer:flower
 
Jeg fant frem gravidklærne fra sist, bare for å prøve og se hva jeg hadde. Har en bukse som nesten er ubrukt, den kan jeg fint bruke nå med tanke på strikken/magebåndet. Men jeg synes med en gang at jeg får skikkelig gravidmage da..så jeg venter litt til. Den er fra H&M forresten.
 
Jeg er sykemeldt og lever i joggebukse og pyjamas så venter litt til med å kjøpe noe.
Er veldig oppblåst pga overstimulering etter IVF.. Trenger ikke å stresse så mye med å kjøpe noe så fort heller, for jeg går i uniform på jobb med løse bukser. Så kan bare velge en større størrelse eller velge ventebukser når jeg vil det :)
 
Eg lurte litt på d samme selv. Dongeribuksene mine passer ikke. Kan ikke gå med jogge bukse hver eneste dag på jobb haha pluss eg har bare en som er behagelig å gå på nå. Tror eg må på shopping :wacky:
 
Er så enig! Er mareritt å sitte hele arbeidsdagen når buksene strammer sånn :arghh:
Jeg bruker aldri kjole og skjørt på jobb, så blir så avslørende om jeg plutselig gjør det.. alle går liksom å venter på at jeg skal bli gravid..
lurer på å teste strikktrikset, før jeg evt går til innkjøp av gravidbukse :) så der var noen med lavt strikk på magen også :)
 
Hårstrikk i knappen igjennom knapphullet :wacky: d skal vel funke, men ser for meg at glidelåsen går ned hele tiden. Går heller ikke med kjole på jobb siden eg jobber i barnehage med småbarn:wideyed:
 
Hårstrikk i knappen igjennom knapphullet :wacky: d skal vel funke, men ser for meg at glidelåsen går ned hele tiden. Går heller ikke med kjole på jobb siden eg jobber i barnehage med småbarn:wideyed:
Min glir ned når jeg åpner knappen i alle fall, så vil tro det samme skjer da :p
 
Jeg fant frem gravidklærne fra sist, bare for å prøve og se hva jeg hadde. Har en bukse som nesten er ubrukt, den kan jeg fint bruke nå med tanke på strikken/magebåndet. Men jeg synes med en gang at jeg får skikkelig gravidmage da..så jeg venter litt til. Den er fra H&M forresten.
Har lest om flere som sier problemet er at de får gravidmage da :p
Jeg får prøve i butikk og se hvordan det ser ut :)
 
Jeg hadde også planer å kjøre innom H&M for å prøve, men prøverommet var stengt grunnet corona. Gad ikke å kjøpe og returnere. Tungvindt! Skal derfor vente litt med innkjøp, haster ikke foreløpig.
 
Jeg hadde også planer å kjøre innom H&M for å prøve, men prøverommet var stengt grunnet corona. Gad ikke å kjøpe og returnere. Tungvindt! Skal derfor vente litt med innkjøp, haster ikke foreløpig.
Hm, lurer på om det gjelder alle steder o_O bor nært da, så går fint å returnere
 
Hm, lurer på om det gjelder alle steder o_O bor nært da, så går fint å returnere
Var innom Lindex i går, det var prøverommene åpne, men man måtte si fra til betjeningen så de kunne sprite over i etterkant. Tungvint både for meg og dem, så jeg lot vær å prøve.
 
Var innom Lindex i går, det var prøverommene åpne, men man måtte si fra til betjeningen så de kunne sprite over i etterkant. Tungvint både for meg og dem, så jeg lot vær å prøve.
Hm, får se det litt an hvis det er tilfelle dit jeg drar. Hvis det er veldig lite folk går det bra å spørre tenker jeg :p
 
Dere som allerede bruker det eller har brukt det før, hvordan er egentlig den strikken? Strammer den såpass at jeg klarer å bruke det nå allerede? Er det ulike størrelser på selve magepartiet? Er det lett å skjule strikken? Er litt avslørende om den vises :hilarious: 7 uker på vei, så har selvfølgelig ikke ordentlig mage, men er ganske oppblåst og må åpne buksa når jeg spiser :p Tror jeg skal innom for å prøve i neste uke, men føler meg så dum som gjør sånt når de i butikken ikke ser at jeg er gravid :hilarious: er jeg den eneste som tenker sånn? :rolleyes:

Er det h&m dere anbefaler forresten? Bare de jeg har hørt snakk om buksene til :p

Jeg anbefaler ikke h&m. Nå vil jo dette selvsagt variere fra person til person, men jeg opplevde de som formløse og helt rar i fasongen. Brukte de sist svangerskap, men nå er jo det himla lenge siden:joyful:
Kjøpte noen fra mamalicious for et par uker siden, har ikke brukt dem noe særlig enda. Men de er veldig behagelig. Den ene var en jeans og den har den smarte løsningen at man kan stramme inn livet nå i begynnelsen, med en sånn strikk/knapp som ofte er i barnebukser. Genialt!:)
 
Jeg synes også jeg får så tydelig gravidmage med en gang jeg bruker gravidbuksene, men å så deilig det er! Sverger til de stretchy Vero Moda-buksene de neste ukene - de som har vært i noen år og finnes i mange ulike farger. De ser «ordentlige» ut og er vanlige bukser, men presser mye mindre i livet enn jeans :)
 
Eg har bestilt meg en deilig bukse fra kappahl, var vel egentlig ikke gravidebukse men sånn som kan brettes i livet. Akkurat nå når eg er sykemeldt har det ikke så mye og si, går i behagelige klær.
 
  • Liker
Reactions: mto
Jeg venter pakke fra bonprix i posten, gav så klart vekk alle gravid klærene mine for et halvt år siden :shifty: hatt bukser fra hm og bonprix, de fra hm har blitt såpass slitt at de holdt kun 1 svangerskap, men bonprix var god kvalitet :happy: sist eg var på jobb måtte jeg bruke strikk i knappen trikset.
 
  • Liker
Reactions: mto
Jeg brukte HM sine bukser forrige svangerskap. Synes de var veldig gode. Kjøpte mange av dem brukt, og synes de hadde god kvalitet.
Det jeg lurer på dette svangerskapet er turbukse! Jeg bruker foreløpig Vikafjell - Odda fra Sportoutlet. Men kjenner at den begynner å bli bittelitt knapp pga at jeg er så oppblåst :inpain:
 
Jeg brukte HM sine bukser forrige svangerskap. Synes de var veldig gode. Kjøpte mange av dem brukt, og synes de hadde god kvalitet.
Det jeg lurer på dette svangerskapet er turbukse! Jeg bruker foreløpig Vikafjell - Odda fra Sportoutlet. Men kjenner at den begynner å bli bittelitt knapp pga at jeg er så oppblåst :inpain:
Enig, turbukse!
Er det kun gravidtights som er alternative? :dead:
 
Enig, turbukse!
Er det kun gravidtights som er alternative? :dead:
Ja, det lurer jeg også på. Har funnet ut at jeg føler meg SÅ bra når jeg er ute på tur, så prøver å være ute så mye som mulig. Men turbuksen begynner nok snart å bli litt knapp.. :wideyed:
 
Back
Topp