Gravidapper

Her går det mest i preglife. Elsker kalenderfunksjonen, tekstene og videoene. Har også penest design, lite reklame.

Gravid og barn bruker jeg til å lese daglig tekst, og de kule tekstene man kan ta bilde med. Ellers syns jeg det er for mye reklame, ikke så bra design, og irriterer meg at den vil ha tilgang til sms, som jeg ikke gir. Den spør da hver gang man skal inn i app om det:bored:
 
Preglife. Brukte den og Gravid & Barn sist, men så langt har jeg ikke fått Gravid & Barn til å fungere.
 
Du er nødt til å logge inn for at den skal funke ordentlig

Det har jeg gjort (etter litt om og men), og alt fra forrige svangerskap ligger der, men får ikke til å legge til nytt :p Får opp sida, men knappene for å lagre fungerer ikke :hilarious:
 
Det har jeg gjort (etter litt om og men), og alt fra forrige svangerskap ligger der, men får ikke til å legge til nytt :p Får opp sida, men knappene for å lagre fungerer ikke :hilarious:
Hmm.. Samme problem som Maddieh har da
 
Ja.. gitt opp for nå. :) bruker preglife hittil.

Ja, den er kjekk, den er veldig oversiktlig! Likte veldig godt bildene og tekstene i gravid & barn sist graviditet, så glad jeg omsider fikk tilgang nå.
 
Back
Topp