Gravidapper

Koselig å se at dere har lastet ned vår Gravid og barn app.

Hvilken av appene liker dere best? Hvem gir dere mest informasjon og flest muligheter i app?
 
Koselig å se at dere har lastet ned vår Gravid og barn app.

Hvilken av appene liker dere best? Hvem gir dere mest informasjon og flest muligheter i app?

Jeg liker godt preglife appen. Det er mest fordi den har verktøy som kalender hvor det står tydelig hvor langt man har kommet når, i tillegg til mulighet for å legge inn prøvesvar og legetimer, dagbok..

Bruker også gravid og barn, liker godt å kunne følge med på storebror også! Men finner ikke forum eller podcast i appen og hver gang jeg forsøker å åpne "Fødselsboken" så slutter appen å virke
 
Jeg har pregnancy + og preglife.

Men er forskjell på hvor langt jeg er på vei på disse appene - det forvirrer meg litt..

Jeg startet sist mens 30.august. el hadde jeg 9-10 september. Syklus på 26 dager. Preglife sier 6+0 og pregnancy sier 5+4.
Hva stemmer????
 
Preglife er norsk og Pregnancy+ er amerikansk. Så den norske :) Amerikanerne sier vel svangerskapet er 40 uker, mens Norge sier 40+3 om jeg husker riktig. Jeg har jukset til så alle appene mine viser akkurat likt på hvor langt jeg er på vei.
 
Jeg liker godt preglife appen. Det er mest fordi den har verktøy som kalender hvor det står tydelig hvor langt man har kommet når, i tillegg til mulighet for å legge inn prøvesvar og legetimer, dagbok..

Bruker også gravid og barn, liker godt å kunne følge med på storebror også! Men finner ikke forum eller podcast i appen og hver gang jeg forsøker å åpne "Fødselsboken" så slutter appen å virke
Hei MammaTT,

Podcastene og forumet finnes ikke i Gravid og barn appen dessverre :(

Appen skal jo ikke slutte å fungere fordi om du åpner Fødselsboken. Dette må vi hjelpe deg med.

Kan du sende meg en pm med hvilken mobil du har, hvilken apputgave du har og gjerne en skjermdumå av problemet?

Har du nyeste versjon av appen?
 
Koselig å se at dere har lastet ned vår Gravid og barn app.

Hvilken av appene liker dere best? Hvem gir dere mest informasjon og flest muligheter i app?
Jeg har lastet den ned egentlig av nysgjerrighet for lenge siden. Men den sier bare "comming soon!" Hver gang jeg prøver å bruke noen funksjoner
 
Back
Topp