Gravidapper

Koselig å se at dere har lastet ned vår Gravid og barn app.

Hvilken av appene liker dere best? Hvem gir dere mest informasjon og flest muligheter i app?


Preglife, Pregnancy + og Pregnancy(what to expect). Gravid og barn er også grei, liker spesielt uke for uke, men synes det er fryktelig irriterende at den maser om tilgang til sms hele tiden! HVORFOR skal den ha det ?? Og liker heller ikke at det inneholder så mye reklame.
 
Preglife, Pregnancy + og Pregnancy(what to expect). Gravid og barn er også grei, liker spesielt uke for uke, men synes det er fryktelig irriterende at den maser om tilgang til sms hele tiden! HVORFOR skal den ha det ?? Og liker heller ikke at det inneholder så mye reklame.
Har du godkjent spørsmålet Gravid og barn appen kommer med? Om du har det så skal den ikke spørre mer.
Hvilken mobil har du?
 
Jeg har pregnancy + og preglife.

Men er forskjell på hvor langt jeg er på vei på disse appene - det forvirrer meg litt..

Jeg startet sist mens 30.august. el hadde jeg 9-10 september. Syklus på 26 dager. Preglife sier 6+0 og pregnancy sier 5+4.
Hva stemmer????
Selv om jeg vet nøyaktig når jeg hadde EL, tok legen utgangspunkt i første dag i siste mens fram til UL sa hun
 
Jeg er veldig fornøyd med å bruke Flo i gravidmodus. Kan logge alt av symptomer, tester ++ Men, blir nok å laste ned flere om en liten stund. Må bare lande litt først.
 
I min flow app så står det at jeg er 4+2 og i de andre Preglife/gravid og barn appene så står det 3+3. Ganske stor forskjell da. Noen som har peiling ?
 
Jeg får heller ikke oppe fødselsboka. Skjermen min blir bare helt hvit. Har app versjon 3.1.6 og huawei p20 pro
 
EFD51B44-DDAA-4BD1-B8C3-E9E3DF0E5E5A.png
Koselig å se at dere har lastet ned vår Gravid og barn app.

Hvilken av appene liker dere best? Hvem gir dere mest informasjon og flest muligheter i app?
Hei, jeg har iPhone 8 og jeg får ikke lagt inn graviditeten. Får liksom ikke «godkjent» dato osv, her følger ett bilde med så får du se. Prøvd å trykke øverst på knappene der men funker ikke.
 
Mine apper. Brukte Ovia mest sist.
 

Vedlegg

  • CBA497A0-79C3-483F-BC86-F758444415C4.jpeg
    CBA497A0-79C3-483F-BC86-F758444415C4.jpeg
    149,2 KB · Visninger: 16
Jeg har Preglife, gravid og barn og Ovia Pregnancy. Liker godt Preglife sine verktøy med kalender, legetime og sånn, men liker også gravid og barn da det står en liten tekst for hver dag.
Jeg har redigert mine apper så jeg har kommet like langt på alle, men termindatoen blir jo litt forskjellig da:)
 
Vet noen av dere om en app med en kul widget jeg kan ha på startskjermen min? :cat:
 
Back
Topp