Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke gravidapper har du lastet ned?
Preglife [emoji4]
Ikke bare meg som har fler ser jegHer er mine apper [emoji4]
Vis vedlegget 277123
Hvordan funker disse ?
Ikke bare meg som har fler ser jeg
Nei santHehe nei [emoji23] Vil liksom ikke gå glipp av noe [emoji85]
Hehe nei [emoji23] Vil liksom ikke gå glipp av noe [emoji85]
Koselig å se at dere har lastet ned vår Gravid og barn app.
Hvilken av appene liker dere best? Hvem gir dere mest informasjon og flest muligheter i app?
Hei MammaTT,Jeg liker godt preglife appen. Det er mest fordi den har verktøy som kalender hvor det står tydelig hvor langt man har kommet når, i tillegg til mulighet for å legge inn prøvesvar og legetimer, dagbok..
Bruker også gravid og barn, liker godt å kunne følge med på storebror også! Men finner ikke forum eller podcast i appen og hver gang jeg forsøker å åpne "Fødselsboken" så slutter appen å virke
Jeg har lastet den ned egentlig av nysgjerrighet for lenge siden. Men den sier bare "comming soon!" Hver gang jeg prøver å bruke noen funksjonerKoselig å se at dere har lastet ned vår Gravid og barn app.
Hvilken av appene liker dere best? Hvem gir dere mest informasjon og flest muligheter i app?
Står det det på vår Gravid og barn app??Jeg har lastet den ned egentlig av nysgjerrighet for lenge siden. Men den sier bare "comming soon!" Hver gang jeg prøver å bruke noen funksjoner