Ååå! Gratulerer! !Uke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå! Gratulerer! !Uke 14 her! Var på ul i går og fikk se en lillebror til gutten vår![]()
Ååå ja skjønner den...neste trenger ikke bli sånn mn man går jo å bekymrer seg uansett...jeg knøt ulltråd rundt anklene, smurte krem som var tilpasset urolige ben, jeg fikk mannen til å massere ja gud vet hva jeg ikke prøvde mn d hjalp ikke. Mn når han var ute så var det som om en magisk avbryter ble trykket på! Deilig!

Vi har 5 blastocyster på frys så vil virkelig tro det går bra!Ja det er veldig deilig! Kjenner jeg ikke er klar for sprøyter og uttak og alt som hører med så håper vi begge klarer oss med de eggene vi har på frys
Jeg ble heftig overstimulert sist runde og lå nesten 3 uker på sykehus og selv om det til syvende og sist var verdt det så vil jeg alltid være redd for at det skal skje igjen (dersom vi må ha flere ferskforsøk). Har dere mange egg på frys? Vi har kun 2 stykk men de er begge blastocyster av god kvalitet så håper vi klarer oss med kun de.
GratulererSniker fra oktober 15 her. Jeg er gravid igjen17+0 i dag
![]()
Så gøy, gratulererSniker fra oktober 15 her. Jeg er gravid igjen17+0 i dag
![]()
Gratulerer![]()
![]()
Tusen takk! Veldig spennende med 2 så tetteSå gøy, gratulerer![]()
Så spennendeFørste dag uten pille i dag, så nå er vi i gang! Mannen har mast lenge, så nå når jeg ikke har flere piller igjen får vi bare ta det som det kommer![]()
Så gøyFørste dag uten pille i dag, så nå er vi i gang! Mannen har mast lenge, så nå når jeg ikke har flere piller igjen får vi bare ta det som det kommer![]()
Jeg trekker tilbake mitt tidligere utsagn etter nylige hendelser. Babyfeberen forsvant fort gittEr så sjalu!har så lyst på en liten en til
![]()
Gratulerer ❤❤❤Her kom lillebror til verden 4. oktober, 5,5 uker før tiden. Hadde termin 11. november. Blir ikke flere her for å si det sånn!
Gratulere! Nei man vet vl selv når nok er nokHer kom lillebror til verden 4. oktober, 5,5 uker før tiden. Hadde termin 11. november. Blir ikke flere her for å si det sånn!
HahahaJeg trekker tilbake mitt tidligere utsagn etter nylige hendelser. Babyfeberen forsvant fort gittmen er så spennende for dere som er gravide allerede og dere som prøvere har nå <3 jeg savner en bitteliten gutt å dulle med
ikke helt det samme med en 1-årig sprelleorkester
(når han er frisk da) masse lykke til damer
Åh nei :-(Har ringt inn mensen idag! Fikk beskjed i svar på søknadsbrev at det var ikke sikkert vi fikk behandling nå pga pasientpågang mn håper!
gratulerer med den lille jaHer kom lillebror til verden 4. oktober, 5,5 uker før tiden. Hadde termin 11. november. Blir ikke flere her for å si det sånn!