Gravid?:)

Ååå ja skjønner den...neste trenger ikke bli sånn mn man går jo å bekymrer seg uansett...:) jeg knøt ulltråd rundt anklene, smurte krem som var tilpasset urolige ben, jeg fikk mannen til å massere ja gud vet hva jeg ikke prøvde mn d hjalp ikke. Mn når han var ute så var det som om en magisk avbryter ble trykket på! Deilig!

Var sånn jeg hadde det med halsbrannen. Når de oppdaget at ting ikke var så greit og det muligens gikk mot keisersnitt fikk jeg ikke lov til å drikke eller spise noe i tillegg til at jeg måtte ligge i senga pga målinger de fulgte med på. De timene var ganske heftige, men gud hvor deilig når babyen var ute og halsbrannen var borte :joyful:

Ja det er veldig deilig! Kjenner jeg ikke er klar for sprøyter og uttak og alt som hører med så håper vi begge klarer oss med de eggene vi har på frys :-)
Jeg ble heftig overstimulert sist runde og lå nesten 3 uker på sykehus og selv om det til syvende og sist var verdt det så vil jeg alltid være redd for at det skal skje igjen (dersom vi må ha flere ferskforsøk). Har dere mange egg på frys? Vi har kun 2 stykk men de er begge blastocyster av god kvalitet så håper vi klarer oss med kun de.
Vi har 5 blastocyster på frys så vil virkelig tro det går bra! :) 3 uker? Huff:( stakkar deg! Jeg ble også overstimulert men lå bare i 3 dager å spydde og var dårlig så skal ikke klage så mye. Men var jævlig fordet!

Første dag uten pille i dag, så nå er vi i gang! Mannen har mast lenge, så nå når jeg ikke har flere piller igjen får vi bare ta det som det kommer :)
Så spennende :) morsomt, er ikke ofte det er mennene som maser ;)

Første dag uten pille i dag, så nå er vi i gang! Mannen har mast lenge, så nå når jeg ikke har flere piller igjen får vi bare ta det som det kommer :)
Så gøy:) her skal vi ringe inn mensen når den kommer! Spennende.

Er så sjalu! :p har så lyst på en liten en til :p
Jeg trekker tilbake mitt tidligere utsagn etter nylige hendelser. Babyfeberen forsvant fort gitt :p men er så spennende for dere som er gravide allerede og dere som prøvere har nå <3 jeg savner en bitteliten gutt å dulle med :p ikke helt det samme med en 1-årig sprelleorkester :D (når han er frisk da) masse lykke til damer

Her kom lillebror til verden 4. oktober, 5,5 uker før tiden. Hadde termin 11. november. Blir ikke flere her for å si det sånn!
Gratulere! Nei man vet vl selv når nok er nok:)

Jeg trekker tilbake mitt tidligere utsagn etter nylige hendelser. Babyfeberen forsvant fort gitt :p men er så spennende for dere som er gravide allerede og dere som prøvere har nå <3 jeg savner en bitteliten gutt å dulle med :p ikke helt det samme med en 1-årig sprelleorkester :D (når han er frisk da) masse lykke til damer
Hahaha:D

Har ringt inn mensen idag! Fikk beskjed i svar på søknadsbrev at det var ikke sikkert vi fikk behandling nå pga pasientpågang mn håper!

Her kom lillebror til verden 4. oktober, 5,5 uker før tiden. Hadde termin 11. november. Blir ikke flere her for å si det sånn!
gratulerer med den lille ja :)

Back
Topp