Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHvis dere hadde blitt gravid nå, hvordan hadde reaksjonen deres vært?
Hadde fått litt sjokk med en gang ig tenkt "shiiiit!"Hvis dere hadde blitt gravid nå, hvordan hadde reaksjonen deres vært?
Slik har jeg det også!Tror jeg hadde blitt lei meg. Begynner endelig å kose meg med denne babyen, og etter to svangerskap med mye kvalme er det ikke særlig fristende. Vet rett og slett ikke hva jeg hadde gjort. Har spiral og så jeg HÅPER den funker som den skal.
Ja ikke sant. Hadde mannen min jobbet så han var hjemme hver ettermiddag hadde jeg nok tatt lettere på det. Men alene med tre stk har jeg bare ikke lyst tilSlik har jeg det også!Hadde nok blitt glad aller først, for synes det er en utrolig fin ting å bære på et nytt liv, men så hadde jeg nok tenkt mye "å nei" også pga alt sammen egentlig - svangerskap m kvalme, ryggvondt etc, fødsel, nyfødtkaos og ikke minst med tanke på jobb og oss som familie med tre barn... Synes to er mange!
Kremt... Første gang etter fødselen vi hadde sex, å vi tenkte "hva er sannsynligheten for å bli gravid med engang?"
Så vi kjørte på uten prevensjon.
Vel... Nå sitter jeg her, forsinket mens og symptomer
Åj, så spennende!Kremt... Første gang etter fødselen vi hadde sex, å vi tenkte "hva er sannsynligheten for å bli gravid med engang?"
AjajKremt... Første gang etter fødselen vi hadde sex, å vi tenkte "hva er sannsynligheten for å bli gravid med engang?"