Gravid

Hvis dere hadde blitt gravid nå, hvordan hadde reaksjonen deres vært?
Haha :D innerst inne tror jeg at jeg hadde banna litt. Så hadde jeg grått fordi jeg var glad. Så hadde jeg blitt redd for å si d til mannen som føler seg ferdig :p

Hadde vi blitt gravid nå så hadde det gått greit. Ikke ideelt, men vi hadde blitt glade selv om det virkelig ikke var planlagt.:)

Har blitt veldig overrasket, da det har vært minimalt med sex etter fødselen, så hadde tanke nr to vært at det blir enda et barn uten "rett" på barnehageplass.. Og å tror jeg jeg ville blitt relativt gira :P

Jeg hadde vel begynt å le, det samme hadde vel samboeren min. Hva latteren representerer er nok litt mer komplisert :P

Vi ønsker på ingen måte en tett til. :p
3 tette, da hadde jeg daua litt tror jeg:eek:

Hadde selvsagt beholdt, da abort ikke er et alternativ.
Vi er frem og tilbake med oss selv hele tiden om vi ønsker flere:)

Hadde dødd om jeg ble gravid igjen. Vi er nok ferdige med barn :p menmen etter et par panikkanfall hadde det nok gått greit :)

Hvis dere hadde blitt gravid nå, hvordan hadde reaksjonen deres vært?
Hadde fått litt sjokk med en gang ig tenkt "shiiiit!" :D men så hadde jrg nok fort slått meg til ro med det og tenkt at "jaja så blir jeg 3barnsmor likevel". Har drevet å tenkt mye frem og tilbake på om vi er ferdige å få barn eller ikke nemlig.

Jeg hadde fått panikk :p Sikkert grini etc. Og fått masse katastrofetanker og dårlig samvittighet ovenfor begge barna. Men alt går seg til! :)

Er ikke gravid:) mn skal prøve om ikke så veldig mange månedene. (IVF). Jeg blir 38 i okt og ønsker ikke å gå gravid etter fyllte 40:)

Da hadde jeg blitt ganske fra meg! Har ingen ønsker om å ha fire! Det er strevsomt som det er og plass har vi heller ikke...

Men om uhellet hadde vært ute så tror jeg ikke vi kunne tatt abort...

Har som sagt ingen ønsker om fire, men hadde det skjedd hadde eg nok gleda meg når sjokket hadde lagt seg. Hadde nok gått fint, men blitt himla travelt.

Tror jeg hadde blitt lei meg. Begynner endelig å kose meg med denne babyen, og etter to svangerskap med mye kvalme er det ikke særlig fristende. Vet rett og slett ikke hva jeg hadde gjort. Har spiral og så jeg HÅPER den funker som den skal.

Tror jeg hadde blitt lei meg. Begynner endelig å kose meg med denne babyen, og etter to svangerskap med mye kvalme er det ikke særlig fristende. Vet rett og slett ikke hva jeg hadde gjort. Har spiral og så jeg HÅPER den funker som den skal.
Slik har jeg det også! :p Hadde nok blitt glad aller først, for synes det er en utrolig fin ting å bære på et nytt liv, men så hadde jeg nok tenkt mye "å nei" også pga alt sammen egentlig - svangerskap m kvalme, ryggvondt etc, fødsel, nyfødtkaos og ikke minst med tanke på jobb og oss som familie med tre barn... Synes to er mange!

Slik har jeg det også! :p Hadde nok blitt glad aller først, for synes det er en utrolig fin ting å bære på et nytt liv, men så hadde jeg nok tenkt mye "å nei" også pga alt sammen egentlig - svangerskap m kvalme, ryggvondt etc, fødsel, nyfødtkaos og ikke minst med tanke på jobb og oss som familie med tre barn... Synes to er mange!
Ja ikke sant. Hadde mannen min jobbet så han var hjemme hver ettermiddag hadde jeg nok tatt lettere på det. Men alene med tre stk har jeg bare ikke lyst til:o og alene med to og svangerskapsplager- nei uff:o hehe

Kremt... Første gang etter fødselen vi hadde sex, å vi tenkte "hva er sannsynligheten for å bli gravid med engang?"
Så vi kjørte på uten prevensjon.
Vel... Nå sitter jeg her, forsinket mens og symptomer

Kremt... Første gang etter fødselen vi hadde sex, å vi tenkte "hva er sannsynligheten for å bli gravid med engang?"

Oææææ! Spent på å høre :p

Åj, så spennende!

Ajaj :) så spennende!

Hadde blitt veldig glad! Men er fortsatt plaget med bekkenløsning etter forrige sv.skap så vil gjerne vente til kroppen (forhåpentligvis) blir bra igjen.

Back
Topp