11+1
I går var jeg frisk nok til å bli skrevet ut fra sykehuset og kunne reise hjem. De seks dagene jeg tilbrakte på sykehuset har virkelig gjort meg godt. Jeg føler meg så mye bedre nå enn jeg har gjort på mange uker. De siste tre dagene har jeg klart å spise litt frokost, lunsj og middag og holde alle måltidene nede.
I går spiste jeg til og med grøt til middag, og melkebaserte produkter har vært noe av det første jeg måtte kutte ut når jeg ble kvalm. Det var så fantastisk å kunne sitte hjemme på kjøkkenet vårt og spise grøt til middag mens jeg så på sønnen som lekte med seg selv og løp rundt med forskjellige traktorer i hånden. Han er veldig stolt av at han klarer å si "traktor" eller kanskje mer "dak-toor!" og kaller alt av kjøretøy traktor. Dette er da traktorer, biler og ikke minst robot-gressklipperen vår, Dagros. Det er også en traktor. Og han er super fascinert av den! Følger nøye med i vinduet når gressklipperen er ute på tokt om morningene.
Jeg venter fremdeles på NIPT-kitet fra Danmark som jeg bestilte for 12 dager siden. Håper den kommer før vi skal på ultralyd på om to dager. Krysser fingrene.
Så utrolig hyggelig å lese! Så godt at formen er bedre og at du har hatt god effekt av sykehusoppholdet Merker at hormonene lever sitt eget liv fordi jeg ble så rørt av dette at jeg fikk tårer i øynene, enda godt det er positive nyheter Nyt tiden med familien, så krysser jeg fingrene og håper på at det bare går oppover med formen din fra nå av! Masse lykke til med ultralyd om to dager!