Gravid med nr 2

4+3

Først en test på morgenurin :hilarious:
9C7889FC-2A4E-455B-AEA8-9B2C2B5FBCFF.jpeg


Så ny strimmel på urin nr. 2, og når den fortsatt var sterk tok jeg enda en digital :angelic:
15FBDA60-05B6-4457-A7E3-41F803096C1B.jpeg


Håper så inderlig dette går veien vår!
:smiley-bounce016
 
Det går så bra, så! 32+4 i dag, så nå er det ikke lenge igjen ☺️ Føler svangerskapet har vart i en tre års tid, haha! Dagene har sneglet seg forbi, men snart er hun her!
Ånei, kjedelig! Håper det ikke går så treigt til meg :hilarious: ja nå er det straks over, lykke til med siste innspurt ❤️
 
4+4
11A1B16B-B5E2-4B5F-A1D3-EF6E9AD34024.jpeg


4+5
4BCE27BA-6FFA-44AF-A19E-C57E16DFB060.jpeg


Fortsatt gravid :smiley-angelic001
 
5+0

Den magiske kjemisk grensa. Fortsatt gravid. Begynner å kjenne på litt blandede følelser nå. Mye dårlig samvittighet, litt usikker på det hele.

E2B9AE37-FE92-49BE-9445-5716B3519188.jpeg


Milepæler:
- Komme forbi 5+0
- Tidlig UL når jeg er 11+3
- Komme til uke 12+0
 
5+0

Den magiske kjemisk grensa. Fortsatt gravid. Begynner å kjenne på litt blandede følelser nå. Mye dårlig samvittighet, litt usikker på det hele.

Vis vedlegget 381477

Milepæler:
- Komme forbi 5+0
- Tidlig UL når jeg er 11+3
- Komme til uke 12+0

For en vakker test :Heartred Håper du klarer å senke skuldrene litt fremover. Dette skal gå bra :love7
 
5+0

Den magiske kjemisk grensa. Fortsatt gravid. Begynner å kjenne på litt blandede følelser nå. Mye dårlig samvittighet, litt usikker på det hele.

Vis vedlegget 381477

Milepæler:
- Komme forbi 5+0
- Tidlig UL når jeg er 11+3
- Komme til uke 12+0
Ble litt usikker på om jeg har kommentert hos deg før, men følger med i hvert fall :joyful: For en fin test! Hurra for det! Håper det går fint med deg:Heartpink
 
Ble litt usikker på om jeg har kommentert hos deg før, men følger med i hvert fall :joyful: For en fin test! Hurra for det! Håper det går fint med deg:Heartpink
Mange usynlige snokere rundt om, samme som at jeg følger med men ikke kommenterer hos deg :hilarious: det går litt opp og ned, først veldig glad, men så litt trist.. men er vel bare hormoner som tuller :p hvordan går det med deg? ❤️
 
5+3

og dagens test har endelig supersterk teststrek. Det er gøy å se :D

A64B5A72-079E-48D1-BF47-98DCDACEB54E.jpeg
 
Mange usynlige snokere rundt om, samme som at jeg følger med men ikke kommenterer hos deg :hilarious: det går litt opp og ned, først veldig glad, men så litt trist.. men er vel bare hormoner som tuller :p hvordan går det med deg? ❤️
Haha, blir sånn! Koselig at du følger med hos meg også da:Heartpink De hormonene påvirker mye, ja:p Greit å være litt ekstra snill med seg selv i ukene som kommer. Med meg går det fint, er nok over gjennosmsnittelig bekymret, så i dag avspaserer jeg mesteparten av dagen fra jobb.. apropos å være litt ekstra snill med seg selv:p:love2
 
9+2

En liten stund siden jeg har skrevet noe nå. Merker stor forskjell på å være gravid sist og nå, for jeg har fortsatt ingen glede over å være gravid. Håper det hjelper å få snakket med jordmor på mandag, eller så regner jeg med at det går seg til etter hvert.

Plan fremover vil bli jordmor når jeg er 9+6, og TUL når jeg er 11+3. Skal også få tatt blodprøver rundt 12+0, noe fastlegen ordner med neste legetime.

Har vært veldig plaget med kvalme og oppkast de siste ukene, kan ikke huske det var så ille sist. En stund angrer jeg skikkelig på at jeg var gravid! Men den siste uka har det holdt seg til å bare være kvalm og uvell. Fått i meg mat og drikke uten å spy. Tar fortsatt kvalmestillende 1-2 ganger om dagen. Har den siste uka hatt en del ligamentsmerter, og mye luft i magen.

Spent på hva TUL sier, har en magefølelse på at det ender i SA eller MA. Kommer nok sikkert til å bli lei meg, men akkurat nå føler jeg meg likegyldig til hvordan dette ender…

Håper jeg er litt mer positiv neste gang jeg kommer med oppdatering ❤️
 
9+2

En liten stund siden jeg har skrevet noe nå. Merker stor forskjell på å være gravid sist og nå, for jeg har fortsatt ingen glede over å være gravid. Håper det hjelper å få snakket med jordmor på mandag, eller så regner jeg med at det går seg til etter hvert.

Plan fremover vil bli jordmor når jeg er 9+6, og TUL når jeg er 11+3. Skal også få tatt blodprøver rundt 12+0, noe fastlegen ordner med neste legetime.

Har vært veldig plaget med kvalme og oppkast de siste ukene, kan ikke huske det var så ille sist. En stund angrer jeg skikkelig på at jeg var gravid! Men den siste uka har det holdt seg til å bare være kvalm og uvell. Fått i meg mat og drikke uten å spy. Tar fortsatt kvalmestillende 1-2 ganger om dagen. Har den siste uka hatt en del ligamentsmerter, og mye luft i magen.

Spent på hva TUL sier, har en magefølelse på at det ender i SA eller MA. Kommer nok sikkert til å bli lei meg, men akkurat nå føler jeg meg likegyldig til hvordan dette ender…

Håper jeg er litt mer positiv neste gang jeg kommer med oppdatering ❤️
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Ikke noe bedre, men har fått snakket med jordmor om både fødselsangst og negative følelser rundt graviditeten så hun har henvist meg videre for oppfølging av psykisk helse :happy:

Men jeg føler ganske sikkert at dette er en ma, så går bare å venter på å få det bekreftet på TUL om 9 dager :bag:
 
12+0

Idag er vi kommet til den liksom sikre grensa.. Ingen ting er sikkert, men vi får prøve å late som.

Vi var på tidlig ultralyd på fredag, hvor vi fikk se en levende aktiv liten knøtt, målt til å være nøyaktig 11+3 som var mine beregninger. Kjenner fortsatt ingen stor glede, men det ligger vel kanskje mye i at jeg slet en del med angst og følelsen av å være nedstemt før jeg ble gravid.. Men håper formen kommer seg, og at jeg kan komme i aktivitet igjen. Da vil jeg få det bedre mentalt også.

Prøver å nyte tiden men han jeg har, verdens snilleste og godeste gutt. Jeg er så forundret over hvor mange gode egenskaper han allerede har, og han er ALDRI sur ❤️ Vi er så heldig, og tipper nr 2 vil få alle vanskelige sider som han ikke fikk, så det er bare å lade opp til en tøff tid:hilarious:

Milepæler:
- Komme forbi 5+0
- Jordmor 9+6
- Tidlig UL når jeg er 11+3
- Komme til uke 12+0

- Se frisk baby på OUL (ikke fått dato)
 
Back
Topp